جنجال دوباره نیمار و آلوارو گونزالز/ آلوارو: نیمار تو یک آشغال هستی!

نیمار و آلوارو گونزالس مدافع مارسی یک بار دیگر پس از بازی دیشب از خجالت یکدیگر در آمدند.

جنجال دوباره نیمار و آلوارو گونزالز/ آلوارو: نیمار تو یک آشغال هستی!

حدود 3 ماه قبل و در جریان دیدار پاری سن ژرمن و مارسی، نیمار مدعی شد که آلوارو گونزالز به او توهین نژادپرستانه کرده است و در طرف مقابل گونزالز، نیمار را به توهین و فحاشی همجنسگرایانه متهم کرد. به نقل از GFFN، شب گذشته و پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل مارسی در سوپرجام فرانسه، نیمار با انتشار توئیتی خطاب به گونزالز نوشت:
پادشاه آلوارو متولد شد؟
گونزالز نیز توئیت نیمار را بی پاسخ نگذاشت و با انتشار یک توئیت و تصویر زیر، خطاب به ستاره برزیلی پاریسی ها نوشت:
پدر و مادرم همیشه به من گفته اند که باید سطل آشغال را بیرون بگذارم.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن شب گذشته اولین جام خود را با این تیم به دست آورد. مائورو ایکاردی و نیمار برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کردند و در آن سمت دیمیتری پایت تک‌گل مارسی را در لحظات پایانی به ثمر رساند. نیمار و آلوارو گونزالس مدافع اسپانیایی مارسی که پیش از این در ماه سپتامبر با یکدیگر درگیر شده بودند، دوباره شب گذشته مقابل هم قرار گرفتند. در آن مسابقه ستاره برزیلی یک سیلی به صورت گونزالس وارد کرد و همین موضوع باعث شد که او از زمین مسابقه اخراج شود.
اتفاقات رخ داده در آن بازی به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و پس از آن نیمار مدعی شد که مدافع مارسی صحبت های نژادپرستانه را علیه او مطرح کرده است. با این حال تحقیقات فدراسیون فوتبال فرانسه در این باره نتیجه ای نداشت و هیچ کدام از دو بازیکن با جریمه اضافی روبرو نشدند. سریال های جنجالی بین این دو بازیکن پس از پایان بازی دیشب پاری سن ژرمن و مارسی در سوپرجام فرانسه نیز ادامه داشت و نیمار بعد از بازی با قرار دادن توئیتی مدافع اسپانیایی را مورد هدف قرار داد و به نوعی به او طعنه زد.
نیمار در ابتدا با این توئیت باعث عصبانیت آلوارو گونزالس شد؛ او به طعنه نوشت: "پادشاه آلوارو به دنیا آمد؟" این اما پایان کار نبود و آلوارو گونزالس نیز به توئیت نیمار واکنش نشان داد؛ مدافع مارسی در پاسخ نیمار در توئیتر خود نوشت: " پدر و مادرم همیشه به من یاد داده اند که سطل آشغال را بیرون بگذارم."
بعد از توئیت نیمار، مدافع مارسی به این ستاره برزیلی حمله و او را به آشغال تشبیه کرد. بمباران توئیتری این دو همچنان ادامه داشت و این بار نیمار در جواب نوشت: اما بهت یاد ندادن که چطور جام ببری.
آلوارو: تو تا ابد زیر سایه پله میمانی.
نیمار: و تو هم زیر سایه من. این داستان‌ها باعث شد مشهور بشی. قابلتو نداره.


- درگیری نیمار و گونزالز در جریان شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل مارسی در تاریخ 13 سپتامبر، یکی از حواشی لیگ یک طی ماه های اخیر بوده است. نیمار مدعی بود مدافع مارسی به او توهین نژادپرستانه کرده است. حالا گونزالز هم می گوید نیمار در طول آن 90 دقیقه به او توهین می کرد. نیمار گفت پولی که من طی یکسال در می آورم را در یک روز به دست می آورد و این یک حقیقت است. به او گفتم که از دستمزدم رضایت زیادی دارم. نیمار در طول آن بازی بدشانس بود و تحریک شده به نظر می رسید.
گونزالز در ادامه در رد ادعاهای نیمار گفت: هیچ توهین نژادپرستانه ای نکردم. نیمار لایق هیچ چیزی از سوی من نیست؛ نه احترام و نه چیز دیگری. دوران بدی را سپری کردیم؛ نه فقط خودم، بلکه خانواده و آشنایانم. اگر چیزی به او گفته بودم، تمامی دوربین ها آن را شکار می کردند. من در آن بازی دست بالاتر را داشتم و هیچ کاری از دست نیمار ساخته نبود. باید هضم کردن شکست را و باید چگونه باختن را یاد گرفت.

منبع: آریا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها