مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

برف جاده خلخال به پونل را بست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محور خلخال به پونل به‌دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانویه مسدود است.

برف جاده خلخال به پونل را بست

کلیم‌الله وثوقی اظهار داشت: محور خلخال به پونل در منطقه حفاظتی استان گیلان بدلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.
وی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی راهداری استان در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای استان آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد گزارش شده است که انتظار داریم هموطنان از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

وثوقی تصریح کرد: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند از به همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی اطمینان حاصل کنند و قبل از سفر با تماس به سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

وی افزود: نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم‌وطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند تا مردم در آرامش و آسایش در این محورها تردد کنند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها