اهدای جوایز به بالاترین رکورد در لیگ برتر تیروکمان

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: کماندارانی که در هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان بالاترین رکورد را به ثبت برسانند، جوایزی دریافت می کنند.

اهدای جوایز به بالاترین رکورد در لیگ برتر تیروکمان

غلامرضا شعبانی بهار در حاشیه برگزاری لیگ برتر تیروکمان در رابطه با وضعیت تیم ملی اظهار کرد: از اواسط شهریور و هر ماه کمانداران دو هفته در اردو بودند که تاکنون ۵ مرحله اردو برگزار شده است. این اردوها در رشته های ریکرو و کامپوند تا زمان برگزاری مسابقات کاپ آسیا که اردیبهشت سال آینده در تایلند برگزار می شود، ادامه خواهد داشت.

شعبانی بهار اضافه کرد: بعد از مسابقات کاپ آسیا، تیم ریکرو برای حضور در کاپ جهانی راهی چین می‌شود و بعد از بازگشت به کشور مجددا ۲۸ خرداد برای شرکت در آخرین مرحله کسب سهمیه به فرانسه می رود. البته در این مسابقات تنها در بخش تیمی مردان و در زنان در دو بخش انفرادی و تیمی شانس کسب سهمیه داریم‌ که امیدوارم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی همچنین با بیان این که "جزو فدراسیونهایی هستیم که لیگ را برگزار کردیم،" گفت: در این دوره ۲۹ تیم ( ۱۸ تیم در کامپوند و ۱۱ تیم در ریکرو) در لیگ حضور دارند. تلاش بر این بود که با برگزاری لیگ، کمانداران را در کوران مسابقات قرار دهیم که خوشبختانه در هر هفته با رکوردهای خوبی که به ثبت می رسد شرایط امیدوارکننده است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری لیگ نه تنها پویایی لازم در این رشته به وجود می آید، بلکه سبب می شود تا ورزشکاران ارزیابی درستی از وضعیت خود در این شرایط کرونایی داشته باشند.

وی از مسئولان آکادمی راد که میزبان برگزاری این دوره از رقابتهای لیگ برتر هستند، تشکر و قدردانی کرد.

شعبانی‌بهار در پایان از اهدای جوایز به کمانداران در هر هفته از لیگ که بیشترین رکورد را ثبت می کنند، از سوی این آکادمی خبر داد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها