"ارباب حلقه‌ها" گران‌ترین سریال تاریخ، در چه دورانی از تاریخ "سرزمین میانه" می‌گذرد؟

آمازون از داستان سریال «ارباب حلقه‌ها» و لوکیشن‌هایش، جزئیات تازه‌ای فاش کرده است.

"ارباب حلقه‌ها" گران‌ترین سریال تاریخ، در چه دورانی از تاریخ "سرزمین میانه" می‌گذرد؟

بعضی از پرسش‌های هواداران سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون سرانجام پاسخ داده شد. تولید این پروژه‌ی پرخرج سال گذشته در استودیوهای آمازون آغاز و در ماه دسامبر گذشته به پایان رسید.

آمازون سرانجام فاش کرد که این سریال پیش‌درآمد داستانی روایت می‌کند که «هزاران سال پیش از» فیلم‌های «پیتر جکسون» روی می‌دهد. سریال «دوران دوم تاریخ سرزمین میانه» را به تصویر می‌کشد و شامل شخصیت‌های «آشنا» خواهد شد. علاوه بر این فاش شده است که داستان سریال در چه مناطقی از دنیای «جی‌آر‌آر تالکین» می‌گذرد.

در خلاصه داستان رسمی و جدید سریال آمده است: «این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلطیدن در ظلمت می‌کرد.»

«سریال که با آرامشی نسبی آغاز می‌شود، شخصیت‌های پرشمار جدید و آشنایی را دنبال می‌کند که با ظهور دوباره‌ی شر در سرزمین میانه که از مدت‌ها قبل بیم آن می‌رفت مواجه می‌شوند. از اعماق تاریک‌ترین کوهستان‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه لیندن پایتخت الف‌ها، تا جزیره‌ی نفس‌گیر پادشاهی نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این قلمروها و شخصیت‌ها میراثی را حک می‌کنند که تا مدت‌ها پس از آنان به جا می‌ماند.»

آمازون امتیاز اقتباس تلویزیونی از «ارباب حلقه‌ها» را پاییز سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری خریداری کرد. انتظار می‌رود این سریال با بازی «موروید کلارک»، «نازنین بنیادی»، «سینتیا ادای رابینسون»، «جوزف مال»، «لنی هنری»، «پیتر مولان» و بسیاری دیگر تا پنج فصل ادامه پیدا کند. آمازون از حالا سفارش ساخت فصل دوم سریال را صادر کرده است.

منبع: کافه سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها