قیمت ارز کاهش یافت؛ دلار به کانال ۲۳ هزار تومان نزدیک می‌شود

امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۴ هزار و ۲۹۰ تومان است.

قیمت ارز کاهش یافت؛ دلار به کانال ۲۳ هزار تومان نزدیک می‌شود

بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۲۵ دی ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۴ هزار و ۲۹۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات دیروز ۵۸۰ تومان کاهش یافت و یورو نیز ۷۹۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران

نام ارز قیمت (تومان)
دلارآمریکا ۲۴ هزار و ۲۹۰
یورو ۲۹ هزار و ۵۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • رضا
    0

    همچین گفتین کاهش یافت فک کردم شده شش، هفت تومن

  • علی
    0

    دولت خود را جهت آمدن بایدن آماده کرده

  • یوناس
    0

    باز نزدیکای انتخابات شد این دولت روحانی با کاهش قطره چکانی داره یه طوری مردم رو به سمت خودش میکشونه که آره با اومدن بایدن ورفتن ترامپ داره گشایشی میشه -سر برجام هم همین ادا اطوارا رو در اآوردن و تصویب کردن و ملت رو بیچاره کردن همه این مصیبتاه دست خودشونه نه به 7 یا 8 تا قعطنامه و تحریم ربط داره نه به اومدن بایدن و رفتن ترامپ

    نظرات شما -
    • همشهری
      0

      دقیقا همینطوره / افزایش قیمت دلار ریشه داخلی داشته و داره

  • مورچه
    0

    خیلی خیلی خیلی گران است باید زیر ۳۰۰۰هزارتومان باشد باقیمت واقعی بسیارفاصله دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    ۴ تا از عواملشون رو میفرستن تو مردم ودلار رو اونا ارزون میکنن تا مردم بترسن دلاراشون رو بفروشن وقتی فروشنده زیاد باشه دلار ارزون میشه باز عوامل دیگه ای دارن که دلار ارزون رو میخره خوب که نردم رو چاپیدن باز میکن یک آدم شب تو آمریکا خوابید صبح با رودل از خواب بیدار شده روی دلار تو ایران تاثیر گذاشته دلار گرون شد همون دلاری رو که از مردم خریدن باز به مردم به گرونی میفروشن این فیلم رو هر سال نزدیک عید سر مردم در میارن برای هزینه عیدی و پاداش آخر سال که باید به کارمندا بدن در واقع با تفاوت قیمت دلار ارزونی که از دست مردم خریدن و به مردم به گرونی میفروشن دولت کلی ریال از دست مردم جمع میکنه

  • ستم‌دیده
    0

    الکیه‌چرا‌مسکن‌و‌خودرو‌پایین‌نمیاد

  • همشهری
    0

    وقتی قیمت اجناسی که همراه دلار بالا رفته پایین نمیاد چه سودی برای مردم داره ؟ در این موج ها فقط اقشار ضعیف ضعیف تر میشن . این موج ها توسط دست های داخلی ایجاد میشه . پایین آوردن قیمت دلار دستوری و کار دولته " در واقع داره بایدن رو بعنوان منجی نشان میده . مشکل اقتصادی ربطی به خارج از کشور نداره . گران کردن دلار ریشه داخلی داشته و دارد .

  • نورالله
    0

    گرگها همراه و انسان‌ها غریب ..... با که باید گفت این حال عجیب ....؟!! . اگر دلار هفت تومان ( هفتاد ریال ) هم بشود ، فکر کنم هیچگونه تاثیری مثبت و مفیدی در حال مردم و این جامعه نمیکند . تمام این گرانیها و نابسامانیها در همه زمینه ها و امور ، علت و عواملش ، مسئولین و دست اندرکاران داخلی هستند . آنهایی که شیطان تراشی می‌کنند و تمام سعی و تلاششان این می‌باشد که گرفتاری و بدبختی و نابسامانیه مردم و جامعه را به گردن شیاطین و یا عوامل بیگانه بیندازند و بچپانند.....!، ساده لوح ، کوتاه فکر ، خشک مغز یا فریبخورده هستند ، و یا فریبکار ، دغلباز ، شیاد و یا خود شیطان می‌باشد . فرد یا افراد و سازمانی که اوصول اخلاقی و انسانی و رعایت حقوق بشر و حشر و محیط زیست و طبیعت را در افکار و گفتار و رفتار خود دارند ، مسلما نگاه منطقی تر ، عقلانی تر و مهربانان تری نسبت به مردم و جامعه و جهان ، بدور از نژاد ، مذهب ، ملیت و غیره دارد .آنگاه هست که انسان و دنیای به سعادت و رستگاری می‌رسد . گرگها همراه و انسان‌ها غریب ....!!! با که باید گفت این حال عجیب .....!!!

  • ناشناس
    0

    دلار ميره پايين ولي همچنان قيمتها ميره بالا ، خدا نيست و نابودتون كنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها