کمک‌های معیشتی ایام فاطمیه در گیلان توزیع می‌شود

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان گفت: توزیع کمک‌های معیشتی ایام فاطمیه در استان گیلان انجام می‌شود.

کمک‌های معیشتی ایام فاطمیه در گیلان توزیع می‌شود

مهتاب رهنما اظهار داشت: برنامه‌های متفاوتی به مناسبت ایام فاطمیه در شهرک‌های مرتبط با مجموعه فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان گفت: در شهرک‌ها برنامه‌های متفاوتی برگزار شده که برنامه‌های مذهبی و روضه‌خوانی برای خواهران در شهرک باهنر از جمله این برنامه‌ها بوده است.

رهنما افزود: یکی از برنامه‌های مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان به مناسبت ایام فاطمیه پخت آش نذری در حسینیه حضرت رقیه(س) شهرک باهنر و توزیع آن در میان نیازمندان بوده است.

وی گفت: به مناسبت 6 شب ابتدای ایام فاطمیه مراسم سخنرانی و مداحی در حسینیه‌ حضرت رقیه(س) شهرک باهنر برگزار شده و همچنین در روزهای 27 و 28 دی‌ماه نیز مراسمات توسط مرکز در این حسینیه برگزار می‌شود.

رهنما افزود: در کنار مراسماتی که در ایام فاطمیه در شهرک‌های مختلف توسط مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان برگزار شد کمک‌های معیشتی و توزیع آن در میان نیازمندان نیز در دستور کار این مجموعه بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری مراسمات به مدت 6 شب در دهه اول شهادت حضرت فاطمه(س) مراسماتی در شهرک ثارالله برگزار شده و همچنین در دهه دوم این ایام نیز به مدت 10 شب اجرای این مراسمات ادامه دارد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در مجموع برنامه‌ها و کمک‌های مومنانه بسیاری در ایام شهادت سردار شهید سلیمانی و پس از آن ایام فاطمیه توسط خیران و همکاران در مرکز فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان انجام شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مورچه
    0

    این کار بیشترتبلیقاتی است اگرچراغ خاموش وبدست نیازمندان برسه قشنگه این فقط خودنمایی

  • خ
    0

    بهتراست کمک دور ازریا وبوق وکرناباشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها