آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

دکتر محمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام مطلب فوق افزود: آخرین آمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به یک هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی هشت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۹۲۸ بیمار رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۵ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند، اظهار داشت: برخی از افرادی که به این استان مسافرت کرده بودند به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این استان بستری شده و از خروج آنها تا زمان بهبودی کامل و پیشگیری از انتقال ویروس به دیگر افراد جلوگیری شد.

لازم به ذکر است، هم اکنون براساس اعلام استاندار همدان، سه شهرستان بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها