سیاستمدار اصولگرا در گفتگو با خبرفوری:

انتخاب بایدن تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد / بی‌تفاوتی نسبت به معیشت، مردم را عصبانی می‌کند


24 دی 1399 - 06:46
5ffdd612045e0_2021-01-12_20-32
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: عدم پاسخگویی و بی تفاوتی برخی مسئولین درباره شرایط نامناسب اقتصادی عصبانیت مردم را برانگیخته و موجب بی‌رغبتی مردم به شرکت در انتخابات می‌شود.

مهدی چمران در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: با نگاهی عمیق، انتخاب آقای بایدن تاثیر چندانی نخواهد داشت زیرا که سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران همیشه یکسان است.

مشروح گفتگو را در ادامه بخوانید و نظر بدهید.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: عدم پاسخگویی و بی تفاوتی برخی مسئولین درباره شرایط نامناسب اقتصادی عصبانیت مردم را برانگیخته و موجب بی‌رغبتی مردم به شرکت در انتخابات می‌شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

24 دی 1399 - 06:46

مهدی چمران در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: با نگاهی عمیق، انتخاب آقای بایدن تاثیر چندانی نخواهد داشت زیرا که سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران همیشه یکسان است.

مشروح گفتگو را در ادامه بخوانید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 37
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مصطفی 3 0 پاسخ 1399/10/25 -07:09

آقا یک‌سوال، چرا هر کس در خارج از حوزه تخصص خودش صحبت می‌کنه؟ یکی از بزرگترین مشکل مملکت اینست تمامی از مسئولین در حوزه اقتصاد و‌فرهنگی- اجتماعی و شاید تمامی حوزه های تخصصی دیگر خود را صاحب نظر داشته و اظهار نظر می کنن. در هر حوزه ای، هر چه قدر تعداد افراد مدعی و‌صاحب نظر بیشتر است، بهنام ترتیب وضع آن خراب تر است. کمی دقت کنید. تجربه شما چه میگوید؟ ینظر من که بترتیب خرابی عبارتند از:حوزه اقتصاد، فرهنگ و‌آموزش، روابط خارجی، کشاورزی، دفاعی و ...... . شما یک نگاهی به ساختار مجلس ، شورای نگهبان، مجمع بندازید، هیچکس هیچ تخصصی ندارد اگر هم داره ، جنبه عمومی شخصیتش بر جنبه تخصصش بطور قابل توجهی میچربه. و حالا می شینن و برای مملکت در آور خرد و کلان تصمیم می گیرن. شاید خیال کنیم خوب چه اشکالی داره، از افراد متخصص مشورت میگیرن. جوابش اینه که فرد متخصص طرف مشورت نیز مجددا جنبه عمومیش بر جنبه تخصصش برتری داشته که انتخاب شده برای مشورت. مثال در حوزه خارجی از ظریف بهتر و با تجربه تر کمتر کسی رو داریم. حالا ببینید در این حوزه چقدر به حرفش گوش نمیدن؟ همینطور در حوزه اقتصاد و .... . مثالش هم اینست ائمه جمعه و فرماندهان نظامی الا ماشاالله در این حوزه خود را صاحب نظر میدانند. مثال بارزش محسن رضایی، ببینید در کدام حوزه، نظر اهل فن را ملاک اظهار نظر قرار میدهد. الحمدلله در همه حوزه ها خود را منبع اطلاعات میداند. حالا این آقای چمران از کجا میداند که آمدن بایدن فرقی در وضعیت اقتصادی ندارد، در حالی که تا همین الآنش قیمت ارز و طلا تقریبا ۳۰ درصد افت کرده. من نمی‌گویم حتما داره ولی یکی جواب این اتفاق رو بده بد نیست. پس بیخود نیست که وضعمون توی دنیا اینه !!!!!!

ح ر 1 1 پاسخ 1399/10/25 -05:55

آقای چمران جای این بحث ها بهتر بود نظارت بر کار قالیباف در شهرداری می کرد که که به گفته شورای شهر هنوز نتوانسته آنه به حساب کتاب شهرداری در دوران قالیباف رسیدگی کنند.

نوری 3 1 پاسخ 1399/10/25 -01:08

خود چمران از رانت برادر شهیدش داره می خوره .

علي 6 1 پاسخ 1399/10/24 -23:00

اينكه آمدن بايدن تأثيري بر اقتصاد ايران نگذاره خواست و ارزوي قلبي شما هاست نه واقعيت امر.واقعا چرا تعامل رسمي با دنيا و گشايش اقتصادي و بهبود زندگي مردم اينقدر شما رو آزار ميده كه هر روز مردم را ناميد ميكنيد. از خدا بترسيد اين نون خوردن نداره كه مردم در فشار اقتصادي و شما در كشاكش سياسي برا بدست اوردن قدرت

رحمانی 9 0 پاسخ 1399/10/24 -17:44

اقای محمودی قبله تو وامثال تو خداست اما به اسم دین ملت را به ذلت کشانده اید ، چه ذلتی بالاتر از تن فروشی به خاطر رهایی از فقر

کاربر ناشناس 1399/10/24 -18:28

مگه برای امرار معیشت انسان باید تن فروشی کنه بنز من این فرد که بخاطر شکمش رازی به تنفروشی میشه بهتره بره تنفروشی کنه

کاربر ناشناس 10 0 پاسخ 1399/10/24 -17:25

می خواهم بدانم آیا قیمت درب کارخانه وتفاوت دوبرابری روغن نباتی دربازار هم کار آمریکاست؟ آیا مسئولی هست که این مسئله رابرای مردم توضیح دهد؟ چه کسی می خواهد جلوی این مافیای بازار بایستد؟

ایرانی 1399/10/24 -19:35

اینطوری اگه نکنه بچه های آقایون تو غرب کافر عشق و حالشان ته میکشه . تمام دزدی های مملکت سامان یافته و با همکاری همدیگر میباشد.

arad 11 0 پاسخ 1399/10/24 -17:17

دیگه هیچ چیز برای زندگی ما تاثیر ندارد نه انگیزه برای زندگی داریم نه حتی برای زنده موندن وقتی برای تهیه یک کیلو تخم مرغ باید کارت ملی بدهیم و ساعتها تو صف بایستیم تو این سرما مسئولان باید خجالت بکشن اونهایی که با حمایت همین مردم وارد مجلس شدند و اما فقط به فکر ماشین و مال دنیا هستن فقط اینو از خدا میخوام هرکی به هر طریقی باعث تحقیر این ملت شده خدا لعنتش کنه

چمران 1 0 پاسخ 1399/10/24 -13:47

دكتر به كي ميگويي ،،،براي رأي است ،،، اشتباه نكن چه بخواهي وچه نخواهي رياست جمهوري انتصابي است ،هركس را شما معرفي كنيد با (۵میلیون )رای برنده است

بنده خدا 7 4 پاسخ 1399/10/24 -13:04

سلام.خدا رحمت کند آقای دکتر مصطفی چمران را روحش شاد از زندگی راحت دست کشیدند آمدند از هموطنانش و کشورش در مقابل دشمن دفاع کردند باز آقای چمران به صراحت میگویند مشکل از داخل کشور باید حل شودبا وعده هایی که دادند عمل نکردند واقعا همینطوره به عنوان مثال در بورس با وعده های تو خالی کمر مردم را شکستند آه مظلوم آتش است گریبانگیر افراد دروغگو میشود.

چی بکم والاه 1399/10/24 -16:34

این بورس رو خوب اومدی

علي 1399/10/24 -23:06

چرا اين موضوع ساده اينقدر فهمش سخته كه با احتمال برگشت امريكا به برجام منابع ارزي كشور تقويت شده و دلار و مسكن و ارزش ذاتي دلاري كارخانه ها كاهش پيدا كرده و نتيجه ان ارزش سهام كارخانه ها كاهش خواهد كرد.

ناصر 15 1 پاسخ 1399/10/24 -12:24

غارتگر................

اسدی 11 3 پاسخ 1399/10/24 -11:54

چطور تاثیر نداشته هنوز بایدن نیامده دلار از ۳۳ هزارتومان به ۲۴ هزارتومان سکه از ۱۶ میلیون به یازده میلیون و... کاهش یافته ، وجدان هم خوب چیزیه ، همه چیز را فدای جنگ های جناحی نکنید .

محمدی 4 20 پاسخ 1399/10/24 -11:36

آمریکا دشمن تمام قد ایران و ایرانی است و اگه ایران تسلیم خواسته های نامشروع وقلدرمآبانه اون واذناب منطقه ای اش نشود هرگز دست بردارنیستند وآزار واذیتشان ادامه دارخواهدبود مگراینکه قوی شویم.پس دوراه بیشتر نداریم ایستادگی با تقویت بنیه کشور یا تسلیم محض وذلت بار که عواقبش بسیار گران خواهد بود.

ايرانى 1399/10/24 -12:39

آقاى محمدى عزيزچرافكرميكنى داشتن رابطه متقابل براساس يكتفاهم يعنى پذيرفتن ذلت،ميتونى باتمام دنيارابطه داشته باشى ولى تعريف شده،الان باخيلى ازكشورهامثل،روسيه سوسياليستى،چين كمونيستى، ونزوئلاى.... كوباكمونيستى،هند،و...پس داشتن رابطه تعريف شده براساس منافع طرفين بدنيست

هه هه 1399/10/24 -12:55

دشمن شماييد دزد شماييد اي فرقه اي هاي جنايتكار

محمودی 1399/10/24 -16:26

جالب است هنوز بعضی قبله شان آمریکا است.واقعا جای تاسف است.

ب ایرانی 1399/10/25 -17:30

آمریکا امتیازی به هیچ کشوری نمدهد و فقط امتیاز میگیرید گواهش هم عربستان عراق واسراییل تازه آنها نور چشمی آمریکاهستن اگر قرار به سواری باشه همه سوارکارن

قانع قانع قانع قانع قانع 9 1 پاسخ 1399/10/24 -11:00

مردم ؟ نه مردم اصلن ناراضی نیستن و بدونین که مردم مقاومت میکنن . مردم مقاوم هستن . نون خشک میپوشن و لنگ میخورن . بله نون میپوشیم و لنگ میخوریم ما راضی هستیم از این اوضاع چون در مقام انسانیت هستیم

مورچه 16 3 پاسخ 1399/10/24 -10:45

خجالت بکش امریکا کیلوچنده تک تک شما بفکر دزدی وغارت کردن حقوق مامردم هستین فقط زمان انتخابات یاد مامردم هستین ولی کورخواندید رای بی رای برو تااخر عمرت یجاه بشین وتوبه کن اقادزده

حاج فضیل 1399/10/24 -12:51

حرف حساب

م 1399/10/24 -16:09

چند ماه دیگه معاون اوله

ب مورچه 1399/10/25 -17:33

به کوریه چشم توی احمق من و اقوام همگی رای میدیم اما اجازه نمیدیم امثال شما امثال روحانی رو به منصب برسانند

تهران ایرانی 11 2 پاسخ 1399/10/24 -10:43

چرا مردم رو ابله فرض کردین چه چیز رو میخوایید پنهان کنید چرا بایدن تاثیری نداشته خبر پیروزی بایدن دلار رو کاهش داد تو این مملکت چرا شماره اصولگراها در ضدیت با منافع ملی و مردم نقش امریکا و ترامپ رو در اقتصاد ایران پنهان میکنید!!!!!!!!!!!!

ستم ديده 9 1 پاسخ 1399/10/24 -10:32

ما تو كار هاپولي هستيم چه فرقي ميكند كي ريس جمهور امريكا باشه

علی 12 3 پاسخ 1399/10/24 -10:00

عجب تاثیری نداره یا خوابی یا خودتو بخواب زدی بیچاره کرده مردم را چی برای خودت میگی مردی اگر اینجوری نیست چرا هیچ غلطی نمیکنی فقط همدیگر را خراب میکنید بمیری انشالله

کاربر ناشناس 23 3 پاسخ 1399/10/24 -09:14

فقط مهدی چمران را کم داشتیم که بازار گرمی کنه

چی بگم والا 1399/10/24 -10:44

اقا بازم خوبه که شخصی چون ایشون میگه مشکل از خودمونه نه امریکا *قدمی روبجلو حساب میشه *ولی مردم تصمیم خودشونو گرفتند *

پرتوی 1399/10/24 -10:54

بازار گرمی و خوش رقصی

م 1399/10/24 -12:21

ببخشید نمی دونم خانم هستید یا آقاچی بگم والا میشه بگید مردم تصمیم گرفتند چیکار کنند

علی 15 5 پاسخ 1399/10/24 -08:39

دردشمافقط انتخاباته .بابابه فکرمردم باشیدبه خدادیگه کم آوردیم.

فاطمه 16 1 پاسخ 1399/10/24 -07:11

هیچ چیزی مردم را به اندازه اختلاس عصبانی نمی کند آقای چمران کاش یک بار در مورد پرونده شهرداری هم توضیح می دادید

چی بگم والا 1399/10/24 -10:46

اختلاس وبی تفاوتی مسئولین قضایی به این اختلاسها *وضع معیشت مردم هم که جای خود رادارد*

کاربر ناشناس 1399/10/24 -18:21

دولت ومجلس نمیخان ارزونی بشه دلیلش10%ارزنیمایی بالاترازارزآزاداست

Davar 1399/10/25 -01:06

یعنی در مورد شریک خود توضیح میداد. چمران خودش مورد سئوال است رفیق قافله و شریک ..،...

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد