«سرزمین آواره‌ها» یک گام دیگر به اسکار نزدیک شد

فیلم «سرزمین آواره‌ها» در ادامه موفقیت در فصل جوایز سینمایی، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جوایز سالانه گاتهام شد.

«سرزمین آواره‌ها» یک گام دیگر به اسکار نزدیک شد

در مراسم سی‌امین دوره جوایز فیلم مستقل گاتهام که امسال به‌صورت مجازی در نیویورک برگزار شد، فیلم «سرزمین آواره‌ها» ساخته کلوئی ژائو، توانست جایزه بهترین فیلم و همچنین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را دریافت کرد.

برنده جایزه مخاطبان جوایز گاتهام از میان تمامی نامزدهای شاخه‌های بهترین فیلم، مستند و فیلم بین‌المللی این جوایز انتخاب می‌شود.

«سرزمین آواره‌ها» یک گام دیگر به اسکار نزدیک شد

«سرزمین آواره‌ها» که روز گذشته جایزه مهم بهترین فیلم سال از نگاه انجمن ملی منتقدان سینمای آمریکا را نیز کسب کرد، در اولین نمایش جهانی خود، در جشنواره ونیز رونمایی شد و پس از کسب شیر طلایی بهترین فیلم و همچنین هوگوی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره شیکاگو، در جوایز مختلف انجمن‌های منتقدان آمریکا نیز مورد توجه قرار گرفته و از سوی انجمن فیلم بوستون، شیکاگو، نیویورک، لس آنجلس و ... نیز در شاخه بهترین فیلم و یا کارگردانی برگزیده شده است.

در فیلم «سرزمین آواره» که در نظرسنجی سالانه نشریه ایندی وایر از بیش از ۲۰۰ منتقد و روزنامه نگار سینمایی نیز در رتبه نخست برترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ قرار گرفته، فرانسس مک دورمند، بازیگر برنده اسکار در نقش زنی از یک شهر در ایالت نوادای آمریکا بازی می‌کند که زندگی جدیدی را در جاده تجربه می‌کند.

این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی «سرزمین آواره‌ها: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته جسیکا برودر ساخته شده است.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها