معرفی پت شاپ ثمین پت اصفهان

پت شاپ ثمین پت در اصفهان جزو پت شاپ های معتبر و مجهز در اصفهان است که میتوانید برای رفع نیاز های مربوط به حیوان خانگی تان بصورت حضوری به انجا مراجعه کرده و یا بصورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

معرفی پت شاپ ثمین پت اصفهان

شرکت ثمین که از تابستان سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و با هدف فعالیت در حوزه حیوانات خانگی فعالیت خود را اغاز کرد. از جمله آموزش سگ و تربیت سگ ، پانسیون سگ و نگهداری ، فروشگاه لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ و ... که در این مقاله قصد داریم بخش پت شاپ این مجموعه را معرفی کنیم.

همه ما میدانیم که پس از ورود حیوانات خانگی نظیر سگ ، گربه، پرنده و ... به زندگی ما نسبت به انها مسئولیت داریم و برای نگهداری صحیح و اصولی از حیوانات خانگی نیازمند ابزار و لوازم آنهاست. از غذای خشک و مرطوب گرفته تا لوازم بهداشتی و اسباب بازی و ... که تمامی اینها را باید از فروشگاه لوازم حیوانات خانگی یا همان پت شاپ تهیه کنید.
پت شاپ ثمین پت در اصفهان جزو پت شاپ های معتبر و مجهز در اصفهان است که میتوانید برای رفع نیاز های مربوط به حیوان خانگی تان بصورت حضوری به انجا مراجعه کرده و یا بصورت غیر حضوری از طریق وب سایت یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.
در ثمین پت انواع برند های مطرح خارجی و ایرانی ارائه میشود و با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر پت شاپ ها میتواند پاسخگوی تمام نیاز های شما باشد. در زیر تعدادی از انها را میخوانید :

غذای خشک و گربه :
اگر شما هم یک حیوان خانگی دارید بطور حتم با نام برندهایی مثل رویال کنین، جوسرا، هپی داگ و هپی کت، بوش، بلکاندو، فریسکیس و پروپلن و ... اشنایی دارید. از بین تمامی برند های غذای خشک سگ و گربه رویال کنین سابقه و همچنین طرفداران بیشتری دارد زیرا کیفیت ان برای همگان ثابت شده است.
اما در کنار برند های خارجی که قیمت ان روز به روز بالاتر میرود در ایران نیز شاهد تولید غذای خشک مخصوص سگ و گربه هستیم که میتوان به برند هایی مثل سلبون، فیدار، مفید، رویال فید، نوتری پت، دکتر فود و ... اشاره کرد.
تمامی برند های غذاخشک ایرانی و خارجی از ثمین پت اصفهان قابل تهیه است.
پت شاپ
غذای مرطوب و کنسرو سگ و گربه :
میدانید که در کنار غذای خشک که باید پایه اصلی تغذیه حیوانات خانگی باشد، میتوانید از غذا های کنسروی و مرطوب نیز استفاده کنید. در این دسته نیز برند های مطرح ایرانی و خارجی با تولید محصولات با درجه کیفی متفاوت و قیمت های مختلف قد علم کرده اند.
از جمله بند های مطرح خارجی میتوان به دکتر کلودرز، انیموندا، مونژه، اسپشیال داگ، فریسکیز، سیمبا، شسیر و ... اشاره کرد اما با ممنوعیت واردات کالا های مربوط به حیوانات خانگی شرکت های داخل ایران برای بر طرف کردن این نیاز شروع به کار کردند که میتوان به برند هایی مثل شایر، نوتری پت، مد کاو و ... اشاره کرد.
تمامی محصولات کنسروی برای سگ و گربه در انواع برند های ایرانی و خارجی از پت شاپ ثمین اصفهان قابل تهیه است.

غذای پرندگان :
در ثمین پت انواع غذا برای انواع پرنده های شما وجود دارد و میتوانید با خیال راحت برای پرنده خود از بین تنوع بالای غذا های خارجی و ایرانی مناسب ترین غذا، مکمل و تشویقی را برای پرنده خود تهیه کنید.
از برند های موجود در ثمین پت به پادوان، تاپ فید، یادگار و ... اشاره میشود.

محصولات خرگوش و سایر جوندگان :
انواع لوازم برای نگهداری از جوندگان در منزل، در پت شاپ ثمین پت یافت میشود از قفس و توالت گرفته تا غذا و تشویقی و پوشال بستر و ...
تنوع بالای محصولات مربوط به جوندگان از برند های ایرانی و خارجی در ثمین پت ان را از سایر پت شاپ ها متمایز کرده است.

اسباب بازی و تشویقی :
انواع اسباب بازی در اندازه، جنس و کیفیت های مختلف تولید داخل و خارجی برای انواع حیوانات از قبیل سگ، گربه، پرنده و جونده در ثمین پت موجود است از جمله انواع توپ، اسباب بازی های دندانی، عروسک های پولیشی و ...
انواع تشویقی طبیعی و صنعتی تولید شده در ایران وسایر کشور های خارجی در ثمین پت موجود است و شما میتوانید تشویقی متناسب با سن سگ و کاربرد ان چه برای اموزش و چه برای سرگرمی تهیه کنید .
تشویقی های طبیعی تولید ایران هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت، در بین تمامی تشویقی ها پیشتاز است. از این دسته میتوان به برند هایی مثل هاپومیل، سویل پت و ... اشاره کرد.

انوع اکسسوری :
انواع اکسسوری مناسب برای تمام نژاد ها و جثه ها در ثمین پت موجود است و شما بدون هیچ نگرانی بابت اندازه و سایز اکسسوری ها، میتوانید برای گربه ها و کوچکترین سگ ها مثل پامرانین تا بزرگترین سگ ها مثل ژرمن شپرد، گلدن رتریور و یا حتی گریت دین به راحتی لوازم مورد نیاز خود را خرید کنید. در ثمین پت انواع جای خواب، قلاده، اسباب بازی، لانه، اسکرچر های درختی و ارتفاع زیاد، اسکرچر های زمینی و ... در برند های مطرح ایرانی و خارجی موجود است. در این بین نام برند نینا پت در بین تمام برند های ایرانی متمایز است.

در اصفهان پت شاپ های زیادی وجود دارد، اما برترین پت شاپ اصفهان، ثمین پت است .

اصفهان پت

در این مقالع سعی بر آن شد که شما را ابعاد مختلف پت شاپ ثمین پت به عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین پت شاپ اصفهان اشنا کنیم. برای اشنایی بیشتر و دیدن از تمامی محصولات میتوانید به صورت حضوری به ادرس اصفهان. سپاهانشهر. بلوار توحید غربی. مجتمع ترنج مراجعه و یا بصورت غیر حضوری با مراجعه به وب سایت این مجموعه به ادرس www.saminpet.com تمامی محصولات را ببینید، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها