قهرمانی دانشگاه آزاد در نیم فصل لیگ برتر قایقرانی روئینگ

نیم فصل لیگ برتر قایقرانی روئینگ با قهرمانی باشگاه دانشگاه آزاد به پایان رسید.

قهرمانی دانشگاه آزاد در نیم فصل لیگ برتر قایقرانی روئینگ

اولین دوره لیگ برتر روئینگ در دریاچه آزادی برگزار شد.در این دوره از رقابت‌ها باشگاه‌های بندر گناوه، شهرداری اردبیل، شهرداری بجنورد، دانشگاه آزاد و مکران سیستان حضور داشتند.

مسابقات مرحله دوم در مواد تکنفره سبک وزن و سنگین وزن ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر و ۴ در ۵۰۰ متر امدادی انجام شد.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۴۸۵۳۸ دقیقه مقام اول، اردوان ایمانخان از شهرداری بجنورد با زمان ۳:۵۵.۳۶۹ دقیقه مقام دوم و سینا حسینی از بندر گناوه با زمان ۴:۰۲.۲۹۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر بهمن نصیری از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۳۸.۵۰۲ دقیقه اول، حمیدرضا رضوانی از شهرداری بجنورد با زمان ۳:۴۱.۳۹۲ دقیقه دوم و میلاد الهوردیان از شهرداری اردبیل با زمان ۳:۴۸.۰۶۵ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر امیررضا عبدالی از شهرداری بجنورد با زمان ۱:۴۷.۲۵۴ دقیقه، محمدرضا کریمی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۸.۳۷۰ دقیقه و امیررضا رضازاده از بندر گناوه با زمان ۱:۵۱.۵۲۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر سیاوش سعیدی از بندر گناوه با زمان ۱:۴۴.۳۴۹ دقیقه مقام اول، محمدحسین حقی از شهرداری اردبیل با زمان ۱:۴۴.۷۸۲ دقیقه مقام دوم و آراد سلیمانپور از شهرداری بجنورد با زمان ۱:۴۶.۴۰۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در مسابقه روئینگ ۴ در ۵۰۰ متر امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب محمدرضا کریمی، امیرحسین محمودپور، امیر آقازاده و بهمن نصیری با زمان ۷:۰۶.۳۵۳ دقیقه رتبه نخست را کسب کرد، شهرداری بجنورد با ترکیب حمیدرضا رضوانی، اردوان ایمانخان، آراد سلیمانپور و امیررضا عبدالی با زمان ۷:۱۵.۰۰۳ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و تیم شهرداری گناوه با ترکیب امیررضا رضازاده، سینا حسینی، سیاوش سعیدی و آریا سلیمانپور با زمان ۷:۲۳.۵۴۳ دقیقه سوم شد.

بر این اساس در پایان مرحله اول و دوم و با برگزاری مسابقات دور رفت دانشگاه آزاد با ۶۹ امتیاز قهرمان نیم‌فصل رقابت‌ها شد، شهرداری بجنورد با ۶۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و بندر گناوه با ۴۸ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها