۲ زن در زنجان قربانی قاتل خاموش شدند

مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر انتشار گاز مونوکسیدکربن در یک واحد مسکونی، ۲ زن ۱۷ ساله و ۳۵ ساله دچار مسمومیت شده و به کام مرگ فرو رفتند.

۲ زن در زنجان قربانی قاتل خاموش شدند

جواد مرادی افزود: حوالی ساعت ۲۲ موضوع گازگرفتگی به اورژانس زنجان اطلاع داده شد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه شهید بهشتی شهر زنجان به منظور نجات حادثه دیدگان به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه، این ۲ زن زنجانی جان خود را از دست داده بودند، اظهار داشت: علت این حادثه به احتمال زیاد نشت گاز از بخاری بود که نیاز به بررسی کارشناسان مربوطه دارد.

معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز گفت: حوالی ساعت ۲۲ یکشنبه شب به منظور باز کردن درب یک واحد مسکونی از سامانه آتش نشان ی زنجان درخواست کمک شد که بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره یک زنجان واقع در خیابان نواب راهی محل شد.

ابوالفضل رستمی افزود: عوامل آتشنشانی اعزامی به محل در سریعترین زمان ممکن نسبت به باز کردن درب منزل مسکونی اقدام کرده و با جسم بی جان ۲ زن که احتمالا به خاطر استشاق گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت گردیده بودند مواجه شدند.

وی از عموم مردم خواست هنگام استفاده از وسایل گاز سوز، اصول ایمنی را به دقت مراعات کرده و به اتصالات وسایل گازی ازجمله شیلنگ، لوله ها و دودکش ها، توجه جدی داشته باشند تا در دام این قاتل خاموش گرفتار نشوند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها