کشف ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در کرج

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در شهرک بنفشه کرج خبر داد .

کشف ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در کرج

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی اطلاع ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز در خصوص تهیه قرص های غیرمجاز توسط اعضای یک باند و پخش و فروش آن در بین عطاری ها و مشتریان خاص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی های اولیه محرز شد که اعضای این باند مواد اولیه قرص را طی فرایندی خاص تبدیل کرده و پس از آماده سازی، بین عطاری ها و مشتریان خود به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، عطاری مورد نظر را که محل فعالیت اعضای این باند بود را در منطقه شهرک بنفشه کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد صنفی موفق به دستگیری ۲ نفر از اعضای باند شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از داخل خودرو و مغازه عطاری تعداد ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص های کشف شده حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان کشورمان را با خطر روبه رو کند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها