نگرانی مجید اخشابی از به خطر افتادن شغل خواننده‌ها

مجید اخشابی، خواننده پاپ می‌گوید: بخش اعظمی از درآمدهای هنرمندان از بین رفته و نگرانی‌هایی که به وجود آمده رکود شدیدی را در این حرفه مانند خیلی از مشاغل دیگر به وجود آورده است.

نگرانی مجید اخشابی از به خطر افتادن شغل خواننده‌ها

مجید اخشابی در خصوص این که آیا در این روزهای کرونایی مشغول به کار است یا خیر، گفت: ما هم مانند آحاد مردم موظف هستیم که دستورات بهداشتی و قوانینی که صادر شده است را رعایت کنیم و در خانه بمانیم. در حال حاضر بیشتر سرگرم مطالعه، کار های تحقیقاتی، نگارش و تالیف کتاب هستم و با توجه به اینکه تمامی فعالیت های هنری تعطیل شده است سعی می کنم از موارد دیگری مانند نواختن ساز و خواندن که این سکوت و سکون باعث می شود راحت تر و بهتر انجام دهم استفاده کنم.

او در خصوص وضعیت حرفه‌ای‌اش در این روزهای کرونایی بیان کرد: به هر حال شغل ما مانند برخی از مشاغل به مخاطره افتاده است و با حذف برنامه های استیجی و صحنه ای، بخش اعظمی از درآمد های هنرمندان از بین رفته است درواقع کار تولید و استدیو معمولا خیلی دقیق انجام نمی شود و نگرانی هایی که به وجود آمده است رکود شدیدی را در این حرفه مانند خیلی از مشاغل دیگر به وجود آورده است.

این خواننده وضعیت موسیقی را در روزهای اخیر اینگونه می بیند و خاطر نشان کرد: موسیقی فعلا وضعیتی ندارد و بستگی به این دارد که رویکرد جامعه و تقابلش با این بیماری چگونه خواهد بود اگر مرتفع بشود روزهای درخشانی برای موسیقی در آینده دیده می شود.

اخشابی نظرش را در خصوص کنسرت های آنلاین بیان کرد: کنسرت های آنلاین اساسا فاقد کاربرد هستند چرا که بیننده ارتباطی با هنرمند ندارد و صرفا فقط یک تصویر را مشاهده می‌کند درواقع فرقی هم نمی کند که برای امروز باشد یا پنج سال پیش در هر صورت کنسرت آنلاین آن طور که باید مفید نیست.

او در کلام آخر گفت :مسئولین موسیقی صرفا با هنر موسیقایی کمی کارشناسانه تر و حرفه ای تر برخورد کنند.

منبع: برنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها