نماینده رزن در تذکر شفاهی:

چرا هیأت رئیسه یک هفته کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم تخصیص نمی‌دهد؟

یک نماینده مجلس در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: چرا هیأت رئیسه در این ۸ ماه یک جلسه جامع و یک هفته کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم تخصیص نمی‌دهد و هر هفته برنامه‌های غیرضروری را در دستور کار قرار می‌دهد؟

چرا هیأت رئیسه یک هفته کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم تخصیص نمی‌دهد؟

«حسن لطفی» در نشست علنی امروز -یکشنبه- در تذکر شفاهی اظهار کرد: ۲۲۹ روز از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و نمایندگان روزانه تذکر و اخطارهای متعددی می‌دهند که مشکلات اقتصادی و تورم افسارگسیخته سفره مردم را کوچک و سفره ثروتمندان را رنگین‌تر کرده است،یا قیمت مسکن، خودرو، ارز و سایر کالاها در این ۸ ماه چندین برابر شده است.

نماینده مردم رزن و درگزین تاکید داشت: چرا هیأت رئیسه در این ۸ ماه یک جلسه جامع و یک هفته کاری را برای حل مشکلات اقتصادی مردم تخصیص نمی‌دهد و هر هفته برنامه‌های غیرضروری را در دستور کار مجلس قرار می‌دهد هیات رییسه حداقل یک هفته کاری را به صورت شفاف برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم تخصیص دهد.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیاست‌های غلط وزارت جهاد کشاورزی و عدم تثبیت قیمت محصولات کشاورزی از جمله افزایش بی‌رویه نهاده‌های دامی، کود، سموم و قیمت فوق‌العاده آنها ضررهای جبران‌ناپذیری را به اقتصاد کشاورزان وارد کرده است و از طرفی خانه‌های کارگری و عدم صدور مجوز برای فعالیت‌های کشاورزی در حاشیه شهرها و روستاها مردم را کلافه کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از وزارت جهاد کشاورزی خواست در خصوص وضعیت کشاورزان در راستای حفظ کرامت و ارتقای سطح معیشت آنها تصمیمی درست اتخاذ کند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    مشکل اصلی تحویل دنا پلاس بود که انجام شد مردم کیلو چنده اینم از مجلس انقلابی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها