واکنش بهزیستی به انتشار فیلم شکنجه یک کودک معلول: این کودک‌آزار را شناسایی کنید

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی نسبت به تصاویر و فیلم منتشر شده تحت عنوان شکنجه کودک معلول به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعاً سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی پیگیری شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.

واکنش بهزیستی به انتشار فیلم شکنجه یک کودک معلول: این کودک‌آزار را شناسایی کنید

محمد نفریه با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر شکنجه یک کودک معلول (سندرم داون) اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است که به عنوان یک کودک آزاری محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی حقوق معلولان و احقاق حقوق آنها و حمایت از این گروه از جامعه است نسبت به انتشار این فیلم و آزار و اذیت این کودک واکنش نشان داده و پیگیریهای خود را برای شناسایی این فرد انجام داده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی از طریق خط ۱۲۳ و یا ادارات بهزیستی اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

نفریه تأکید کرد: سازمان بهزیستی نیز قطعا از این فرد شکایت خواهد کرد و در همین زمینه هر کسی اطلاعی از این اقدام توسط این فرد دارد درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ن
    0

    دادگاه باید دو طرف رو به عنوان متهم مورد برسی قرار دهد پدر رو بدون در نظر گرفتن اولياي دم بودن و بهزیستی رو به خاطره کم کاری امروز یک انسان دیوانه عکس منتشر کرده هزار نفرشون در خفا داره این شکنجه ها رو میبینن یک جوان کثیف مدت پیش داشت یک سگ بی زبون رو زنده زنده پوست می‌کند اینها حتما بازتاب جهانی خواهد داشت چنین صحنه هایی چنان بازار اسلام هراسی داغ می‌کند را در دنیا که 10 سال تبلیغ دین کم است پس خواهشن حکم را در حد محله ندهید و از دیده خودتان مثلا سگ نجس هست عیب ندارد یک تعهد ازش بگیرین ولش کنید

    نظرات شما -
    • بی نشان
      0

      حتما باید این کودک ازار را دستگیر وبه مجازات اعمالش برسانید

    • کاربر ناشناس
      0

      حتما باید این کودک ازار

  • ادیبی
    0

    واقا جای تاسف داره و ناراحت کننده است شنیدن این خبر باید این فرد به اشد مجازات برسه

  • مورچه
    0

    خاک توسرتون به معلول ها هم ظلم

  • جانباز جنگ ایران و عراق
    0

    این شخص را بدهید تحویل من دز شیراز پول خونشم میدم تیکه تیکه اش میکنم با زجر گش کردنش که بدونه از خودش قسی القلب تر هم هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها