ورود اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به دلال‌ بازار سیلندر گاز

روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از کشف ‌و ضبط‌ تعداد زیادی سیلندر گاز غیرمجاز در زاهدان و نقطه صفر مرزی شهرستان هیرمند توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

ورود اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به دلال‌ بازار سیلندر گاز

پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در راستای صیانت از حقوق عامه و حمایت از مصرف‌کنندگان واقعی سوخت به ویژه در فصل سرما، شناسایی انبارهای غیرمجاز ذخیره سیلندر گاز در استان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌اند.

در این راستا پس از وصول گزارشات مردمی به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه استان، یک‌انبار غیرمجاز در حاشیه شهر زاهدان شناسایی و در بازرسی به عمل آمده تعداد زیادی سیلندر گاز قاچاق از این انبار کشف و ضبط شد. همچنین پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شهرستان هیرمند نیز تعداد قابل توجهی سیلندر گاز که افراد سودجو که قصد انتقال آن به کشور همسایه را داشتند کشف و ضبط کردند.

سپاه پاسداران در راستای صیانت از حقوق عامه و مبارزه با قاچاقچیان با کسانی که در شرایط کنونی جامعه با فشار به شهروندان قصد تحصیل مال نامشروع را دارند با جدیت برخورد می‌کند و همشهریان نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان اطلاع دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها