بیش از ۲۸ تن روغن نباتی احتکاری در ارومیه کشف شد

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: در روزهای اخیر طی بازرسی از انبار کالاهای اساسی در مرکز استان بیش از ۲۸ تن انواع روغن نباتی احتکار شده کشف و ضبط شد.

بیش از ۲۸ تن روغن نباتی احتکاری در ارومیه کشف شد

ایرج مرندی تصریح کرد: طی بازرسی از انبارهای کالاهای اساسی سطح شهرستان ارومیه ۱۹ تن انواع روغن نباتی مایع و جامد که در یکی از انبارها احتکار شده بود کشف و پس از تکمیل پرونده احتکار به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین مقدار ۹۶۴۰ کیلوگرم روغن نباتی به تعداد ۱۹۲۸ حلب ۵ کیلویی که در یک انبار دیگر احتکار شده بود کشف و پرونده احتکار به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال تکمیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان،مرندی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۲ فقره پرونده احتکار به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال کشف و ضبط شده است که جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: اقلام احتکاری کشف شده طی سال جاری انواع خودرو، سیمان، روغن موتور، روغن نباتی، لاستیک، آرد، برنج و شکر است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها