فال روزانه جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان به اندازه کافی تلاش نکرده‌اید و این وضعیت شما را در شرایط نامطلوبی قرار داده است. در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که انسانی با ثبات‌ اراده هستید. با مشکلی دیرینه دست و پنجه نرم می‌کنید، در فروردین سال آینده فرصتی فراهم می‌شود تا این مشکل را برای همیشه حل کنید. به خاطر داشته باشید برای حل مشکلات بهتر است به دنبال راه‌حل‌های جدیدی باشید و دیدگاه خود به مشکلات را تغییر دهید. انسان خلاقی هستید و روحیه‌ای متبکرانه دارید، اما از این روحیه بهره نمی‌گیرید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود فرصتی برای ایده‌پردازی و انجام کارهای جدید و نوآورانه پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید ایده‌پردازی کنید. تابستان سال آینده زمان استراحت و تفریح شما است. در این فصل شرایط بی‌شماری برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید، این شرایط را به تنهایی استفاده نکنید و دوستان و اعضای فامیل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. آذر ماه سال آینده زمان درخشش شما است و زحمت‌هایی که در سال تولدتان می‌‌کشید، در این ماه به بار می‌نشیند. در نتیجه به نفع شما است که تا می‌توانید تلاش کنید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در سال آینده به بار خواهد نشست. در دی ماه سالی که از راه می‌رسد با تغییر بزرگی در محل کار یا زندگی روبرو خواهید شد، این تغییر در نگاه اول ضررهای زیادی برای شما به دنبال دارد. اما بد به دل خود راه ندهید و پذیرای این تغییر باشید چرا که در دراز مدت به نفع شما تمام خواهد شد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌‌اید را با رویکردی متفاوت دنبال کنید و با رفتار خود در این سال به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

فروردین

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حسابی ولخرجی کنید و اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را از دست بدهید. ثبات نظر ندارید و هر لحظه نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، با این روحیه اطرافیان حسابی از شما ناراحت شده‌اند. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواه‌تان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید.

اردیبهشت

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر به فکر فرودستان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. در چند روز آینده با موقعیتی چشمگیر روبرو خواهید شد، در نتیجه به نفع شما است که در روزهای آتی به فکر شکار فرصت‌ها باشید. فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیدا می‌کنید تا از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید.

خرداد

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های‌تان باشید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌داند.

تیر

روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبه‌رو خواهید شد. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. امروز با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

مرداد

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. سود سرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. برنامه‌ای بلندمدت برای موفقیت و پیشرفت طرح کنید. به فراگیری علم و دانش ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی نمایید، از این فرصت نهایت بهره را بگیرید و اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای به فردا موکول شود. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز شما برای نامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

شهریور

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. محبتی که به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند. فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.

مهر

بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز کرده‌اید و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. از اشتباه‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید درس بگیرید و آینده خود را بسازید. در محل‌کار یا منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت پیدا می‌کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد.

آبان

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید. امروز پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. کارهای امروز بر وفق مرادتان انجام نمی‌شود و کارهای روزانه دیرتر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.

آذر

بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت خود نباشید، روانه بستر بیماری خواهید شد. به پند و اندرز بزرگ‌ترهای فامیل گوش فرا دهید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را ابراز کنید و مطمئن باشید که با عشق دوطرفه‌ای سروکار دارید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. شادی و نشاط را جایگزین خستگی و کسالت کنید و نگذارید روزتان به بطالت سپری شود. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق زندگی‌تان نخواهید شنید.

دی

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند. دقت و وسواس برای انجام کارها به خرج دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. با فرصتی ایده‌آل برای افزایش درآمد روبه‌رو خواهید شد. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد.

بهمن

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته است و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. خبر فرخنده‌ای از یکی از آشنایانی که در غربت است به دست شما می‌رسد.

اسفند

زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبه‌رو خواهید شد. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. امروز اگر مواظب نباشید، کارها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهای‌تان حسابی عقب می‌افتید. اعضای خانواده در منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بهتر است که بیشتر مواظب باشید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها