کانادا: ایران یکجانبه غرامت تعیین نکند

مشاور ویژه دولت کانادا مدعی شد که میزان غرامت حادثه هواپیمای PS۷۵۲ نباید به صورت یکجانبه از سوی ایران تعیین شود.

کانادا: ایران یکجانبه غرامت تعیین نکند

رالف گودیل، مشاور ویژه دولت کانادا روز پنج‌شنبه با اشاره به اینکه ایران به صورت یکجانبه حق ارائه پیشنهاد پرداخت غرامت به خانواده کشته شدگان پرواز PS۷۵۲ را ندارد مدعی شد که که مبلغ پرداختی باید طی روند مذاکره میان کشورهای دخیل مشخص شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه روند مذاکرات هنوز آغاز نشده‌ است، انتشار مبلغ غرامت در فضای عمومی را "ناپخته" خواند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد
    0

    این وسط به شما چی میرسه دلال ،همه مردم ایران و نظام ایران داغدار این فاجعه بزرگ را به همه خانواده های این عزیزانمان تسلیت میگوئیم ویاد این عزیزان همیشه در دلهای ملت ایران زنده خواهد ماند روحشان شاد،

  • خسرو پرویز
    0

    هر حرامزاده ای بلند میشه از اون سر دنیا برای ایران عزیز عرعر میکنه، بگو آخه بی خانواده ها پس اموال ایران چی که تو کشور شما بلوکه شده ،بگو چنان قانون مندید خاوری رو پس بدید، والله حکومت ایران با دنیا خیلی خوب تا میکنه.

  • بندرعباس
    0

    بله ما عزیزانی را از دست دادیم که قابل جبران نیست حالا این وسط دلالی کشور کاندا برای خودش نورعلی نور، روحشان شاد انشأالله خدا به خانواده عزیزان از دست رفته صبر عطا کنه، سالگردشون به خانواده این عزیزان تسلیت میگیم.

  • سید
    0

    سلام به نظرم باید به نقش مستقیم آمریکا و شخص ترامپ در این حادثه به صورت های متعدد اشاره شود تا گفتگو و مذاکره در این زمینه و پرداخت غرامت و... همگی به ماجرای ترور شهید سلیمانی و المهندس مرتبط شود و فقط برای یک قسمت از ماجرا تصمیم بین المللی گرفته نشود . نباید فضای ماجرای هواپیمای اوکراینی را بدون توجه به ماجرای ترور و اعلان جنگ آمریکا بررسی کرد . این ظلم مستقیم به ایران است و در آینده دست نیروهای امنیتی روخوانی بست ،باید ببینید که خود امریکا برای بلوکه کردن پول ایرانیان و خیلی از ماجراهای دیگر چرا این مقدار آسمان و ریسمان را به هم می بافند بعد ما در این ماجرا که صددرصد آمریکا مقصر است نباید حادثه را منفک از بقیه بررسی کرد ،نشانه اش هم این است که بیشترین افراد حادثه دیده ایرانی هستند . در این زمینه ایران باید مطالبه غرامت کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها