گواردیولا: به دستاورد فوق‌العاده‌ای رسیدیم/ زود است که به بازی با تاتنهام فکر کنیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی رسیدن تیمش به فینال جام اتحادیه انگلیس برای چهارمین سال متوالی را دستاورد مهمی می‌داند.

گواردیولا: به دستاورد فوق‌العاده‌ای رسیدیم/ زود است که به بازی با تاتنهام فکر کنیم

تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 2 بر صفر منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست داد و راهی دیدار فینال شد که در این دیدار چند بازیکن اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت و بدون مهاجم تخصصی بازی کرد. شاگردان پپ گواردیولا در حالی در ماه آوریل باید در دیدار فینال این رقابت‌ها به مصاف تاتنهام بروند که پس از لیورپول (1981 تا 1984) تبدیل به دومین تیمی شدند که برای چهار سال متوالی به فینال جام اتحادیه می‌رسند.

گواردیولا پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ما ذهنیت انجام این کار را داشتیم و به دستاورد فوق‌العاده‌ای رسیدیم. می‌دانم که جام اتحادیه در اندازه لیگ قهرمانان اروپا نیست اما رسیدن به فینال این رقابت‌ها برای چهارمین فصل متوالی فوق‌العاده است. واقعاً تحت‌تأثیر کیفیت این تیم قرار گرفته‌ام.

وی همچنین در خصوص فراز و نشیب تیمش در مقطع آغازین فصل جاری اظهار داشت: بحث ثبات است. ما فرصت کافی برای آماده‌سازی در پیش‌فصل نداشتیم و برای پیدا کردن فرم و شکل خودمان کمی به زمان نیاز داشتیم، اما فکر می‌کنم حالا تقریباً به فرم و شکل مدنظرمان رسیده‌ایم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین درباره رویارویی با شاگردان ژوزه مورینیو در فینال این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: دیدار فینال هفته آینده برگزار نخواهد شد اما وقتی موعد برگزاری این بازی برسد، در بهترین شرایط ممکن خواهیم بود. تاتنهام تیم سطح بالایی است، هر چند هنوز زود است که به آن بازی فکر کنیم.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها