رئیس پلیس راه استان ایلام:

ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و اماکن متبرکه ایلام ممنوع شد

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس کرونا در ایلام از ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و اماکن متبرکه استان خبرداد.

ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و اماکن متبرکه ایلام ممنوع شد

سرهنگ رضا همتی‌زاده با اشاره به اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس کرونا در ایلام از ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و اماکن متبرکه استان خبرداد و اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از اپیدمی ویروس جدید کرونا هر گونه تردد در مناطق تفریحی‌، گردشگری و اماکن متبرکه ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به اینکه محور ایلام به مهران یکی از پرترددترین محورهای استان بوده و به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود و جاده جایگزین و فرعی آن، (ماربره، سرطاف) اعلام شده است یکی از مسیرهای کوهستانی و پرخطر جاده ای بوده و صرفاً جهت تردد ضروری در نظر گرفته شده است که بنا به تدابیر مدیریتی پلیس راه از صبح جمعه 19دی ماه مسیر مذکور در جهت پیشگیری از تصادفات جاده ای مسدود می شود.

وی افزود: از مردم عزیز استان انتظار داریم ضمن همکاری با عوامل پلیس راه در دو روز پایانی هفته جاری هیچ گونه برنامه ریزی جهت تفریح و گردش در مسیر ایلام به صالح آباد را برنامه ریزی نکنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها