ابراز ناراحتی سرمربی پاری سن ژرمن از توقف در گام نخست

سرمربی پاری سن ژرمن از تساوی برابر سن آتین ناراحت است. او تاکید کرد که ام باپه نیاز به پیشرفت دارد.

ابراز ناراحتی سرمربی پاری سن ژرمن از توقف در گام نخست

پاری سن ژرمن در نخستین دیدار با هدایت پوچتینو به مصاف سن آتین رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

با این تساوی اختلاف پاری سن ژرمن با تیم لیون صدرنشین به سه امتیاز افزایش پیدا کرد البته این تیم همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

پوچتینو از کسب این تساوی راضی نیست. سرمربی آرژانتینی جدید پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: من احساس ناکامی دارم. این یک نتیجه ناامید کننده بود. به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم. من سه روز است که هدایت پاری سن ژرمن را برعهده دارم و این اصلا زمان کافی برای تغییر نتایج تیم نیست.تیم نیاز به بهتر شدن دارد.

او ادامه داد: این نتیجه ای نبود که به دنبال آن بودیم. سن آتین با شایستگی به تساوی دست پیدا کرد. ما در نیمه دوم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تلاش کردیم تا فرصت های را خلق کنیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند. به هر حال با آمدن سرمربی جدید تفکرات جدیدی هم به تیم اضافه می شود و باید بازیکنان به آن عادت کنند.تیم مصدومان زیادی دارد و با بازگشت بازیکنان کلیدی شرایط بهتر خواهد شد.

پوچتینو در ادامه سخنان خود گفت: در این بازی به تساوی دست پیدا کردیم و براین باور هستم که می توانستیم پیروز شویم. اصلا نگران نیستم چرا که بازیکنان شایسته وبسیار خوبی در اختیار داریم.وراتی یکی از بهترین های میدان بود. او هم وظایف یک هافبک دفاعی را انجام می دهد و هم در بازیسازی به تیم کمک می کند. او بسیار خوب است.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان درباره ام باپه هم گفت: ام باپه مانند هر بازیکن دیگری نیاز به بهتر شدن و پیشرفت دارد. بدون شک او هم از تساوی در این بازی احساس خوبی ندارد. فکر می کنم که او شرایط خوبی دارد و از عملکردش راضی هستم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها