معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

آخرین وضعیت کرونا در کردستان/ لغو نماز جمعه فردا در همه شهرستان‌ها، وضعیت شکننده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان برقرار است گفت: براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه این هفته در هیچ کدام از شهرستان‌های کردستان برگزار نمی‌شود.

آخرین وضعیت کرونا در کردستان/ لغو نماز جمعه فردا در همه شهرستان‌ها، وضعیت شکننده است

محمد ابراهیم زارعی به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر همه شهرستان‌های کردستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و از مردم انتظار می‌رود که همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از اجتماع خودداری کنند.

وی از تداوم برخی محدودیت‌ها در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر فعالیت مشاغل گروه چهار و برگزاری هر گونه اجتماعی در شهرستان‌های کردستان ممنوع است چرا که باید شرایط کنونی را حفظ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی همچنان در استان برقرار است تصریح کرد: براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه این هفته در هیچ کدام از شهرستان‌های کردستان برگزار نمی‌شود چرا وضعیت شکننده است.

وی با تاکید بر اینکه امامان جمعه استان این هفته نیز نماز جمعه برگزار نکنند گفت: از مردم فهیم و عزیز کردستانی نیز تمنا کرده که از هر گونه حضور در اجتماعات و آیین نماز جمعه پرهیز کرده، چرا که رعایت این امر باعث عبور از پیک کرونایی نگران‌کننده پیش‌رو خواهد شد.

زارعی تاکید کرد: از مسئولان و کارمندان ادارات نیز درخواست می‌شود بر اساس دستورالعمل ابلاغی، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و برای ریشه‌کنی ویروس کرونا، مدافعان سلامت را همراهی کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها