سیدمحمد خاتمی تا چه اندازه محدودیت دارد؟

معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات عنوان کرد: فرض کنید خاتمی بخواهد تجمعی قانونی برپا کند، اصلا همان هم پیش‌کش، او‌ حتی نمی‌تواند به طور عادی در مراسم‌، عبور و مرور کند. این مساله به تبعیض‌های عجیب و غریب برمی‌گردد.

سیدمحمد خاتمی تا چه اندازه محدودیت دارد؟

مرتضی مبلغ در رابطه با شکل گیری تجمعات غیرقانونی توسط برخی تندروها علیه روحانی، لاریجانی و ظریف گفت: این نوع اتفاقات به مشکل مزمنی برمی گردد به اینکه ما عنوان تعقیب قضایی و تعقیب امنیتی در کشور داریم. همواره در طول چند دهه گذشته این مساله وجود داشته و علیرغم شعارهای آقایان در امور قضایی و منشور قضایی و حرفهایی که جنبه تبلیغاتی دارد اما در واقعیت، همواره شاهد تبعیض هایی در برخورد دستگاه قضا بوده و هستیم.

او افزود: برخی رفتارها کاملا با شعارها در تضاد است. در عمل ما گروه هایی را مشاهده می کنیم که از امنیت سنگین و پایداری برخوردارند و هر کاری که دلشان می خواهد در این کشور انجام می دهند و به هر عمل خلاف قانونی دست می زنند اما کسی کاری با آنها ندارد. متعاقبا اگر سایر جریان ها به کمترین کاری بر اساس قانون دست بزنند و باب طبع برخی نباشد نه تنها با برخورد روبرو می شوند بلکه دچار غضب هم خواهند شد.

مبلغ متذکر شد: فرض کنید خاتمی بخواهد تجمعی قانونی برپا کند، اصلا همان هم پیش کش، او‌ حتی نمی تواند به طور عادی در مراسم عبور و مرور کند این مساله به تبعیض های عجیب و غریبی برمی گردد که به آن اشاره کردم.

این چهره اصلاح طلب خاطرنشان کرد: کسانی هستند که به خود اجازه می دهند نسبت به رییس جمهور و هر شخصیت دیگری اهانت کنند حال اگر مشابه این افراد پیدا شود و اصلاح طلب باشند و به رییس دستگاه قضا اهانت کنند و یا برخوردی انتقادی داشته باشند، چه خواهد شد؟ کمترین برخورد با اینها جلوگیری از فعالیت و پرونده قضایی است و این امر رایج است.

او اضافه کرد: آقایان فرافکنی هم می کنند و این موضوع نارضایتی های گسترده و مشکلات عدیده ای را در کشور به وجود می اورد و در نهایت هم کاهش سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد.

مبلغ با بیان اینکه هیچ کس از افراطی ها پاسخ نمی خواهد، تاکید کرد: نه اینکه این ها به هیچ قدرتی پاسخگو نباشند بلکه هیچ قدرتی از آنها پاسخ نمی خواهد. وقتی چنین اقداماتی انجام نمی شود مردم برای اعتراض به هر اقدام غلطی دست می زنند. مشکل این است که دستگاه های مربوطه هیچ کاری با آنها ندارند و اجازه می دهند برخی جریان ها، هر کاری انجام بدهند و ملاک خودی و غیر خودی بودن است.

او افزود: گاهی بهترین آدم ها و کسانی که ۱۰۰% در یک نحله فکری بودند و خودی حساب می شدند با کمی زاویه فکری، غیر خودی تلقی می شوند و سوژه برخورد خواهند شد. کسی مثل آیت الله هاشمی که از ستون ها و ارکان انقلاب بود به محض اینکه افکار او با برخی از جریان ها زاویه دار شد غیر خودی تلقی شد یا کسی مثل خاتمی با آن پیشینه و سوابق که مورد اعتماد و احترام ویژه امام هم بود بخاطر زاویه داشتن با این تندروها مورد چه برخوردهایی قرار گرفت.

مبلغ تصریح کرد: این رفتارها ناشی از نگاه خودی و غیرخودی به شهروندان به طور عام و افراد و شخصیت ها به طور خاص است. این سم کشنده ای است و باید نگاه برابر وجود داشته باشد و ملاک قضاوت و برخورد قانونی باشد.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 68
  • م
    0

    مهم نیست عدهای کج فهم که هیچ دید درستی از دین و سیاست ندارند با سید دشمنی کنند آقای خاتمی محبوب قلب میلیونها ایرانی هستند شخصیت مومن باسواد و بادرکی درست از اسلام واقعی .اسلامی که مخالف هر نوع بی عدالتی وتبعیض هست

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      میگفتن اعضای فریماسونری مسلمون نیستن!! هستن؟؟

    • م
      0

      !!!!!!!

    • نادر
      0

      تعجب نکن م. شنیدم یه سری اسناد در حال برملا شدنه در مورد برخی از آقایون. البته اینکه چرا تا حالا مخفی مونده جای اون تعجب ها رو داره !!!!!!!

    • قلندر
      0

      اصلا هم اینطور نیست اگر بود من براش شعر میسورودیدم

    • به نادر
      0

      مسلمون رو تو تشخیص میدی و ایمان آدمها رو تو میسنجی؟؟؟؟!!! اتفاقا خیلی خوب خودتونو رسوا میکنید که چقد از خود متشکرید و متکبر که تو کار خدا هم دخالت میکنید!!!!...از بنده های خدا که شرم نمیکنید از خدا خجالت بکش!!!

    • از استاد اسناد ب فرومایگان ساندیسیسم
      0

      تنها رییس جمهور پاسدار قانون اساسی و با شهامت خاتمی بود که حتی به خاطر قدرت از حق مردم کوتاه نیامد هیچ انگی ب ایشان نمیچسبه که اگر یه تک تومنی از ایشان سند داشتن کیهان مزدور اسراییل الان پیراهن عثمان را سر نیزه میکرد لعنت خدا به دشمنان خبیث ساندیس خور دلواپس ضد ارزشهای الهی و ضد خاتمی

  • کیان
    0

    رئیس آن دارو دسته الان دبیر هئت جودو هست و محل آموزش این عزیزان در شهر انقلابی قم هست یک کلمه پس و پیش و یا بخوای افشا گری کنی خبر فری پخش نمیکنه و محبوبیت هم اندازه منه در نظر سنجی خبر فوری بس پشتتون ایستادم حالا خودت از منفی ها میفهمی بشمار ضربدر میلیون کن مثبتش هم همینجور خودم امد بودم مستقل الان کاندیدا بودم شاید هم شدم

    نظرات شما -
    • جانباز آتش به اختیار
      0

      کیان تایر چرا انقدر لاستیک گران شده

  • اسدی
    0

    حتی در قرون وسطی هم این چنین نبود که فردی را از معاشرت های اجتماعی محروم کنند ، این قبیل کارها مانند منع تردد ، حصر ، خانه نشینی و وادار کردن افراد به دست بوسی وپابوسی وتملق وریا ویک گونه فکر کردن ، روی حرف دیگران حرف نزدن و....فقط وفقط از مشخصه های حکومت های خودکامه ودیکتاتوری است ، بابا اگر فردی جرمی دارد دردادگاهی صالح محاکمه ومحکومش کنید نه این که تا قیامت بلا تکلیفش بگذارید وحسین شریعتمداری برایش حکم با خفیف صادر کند .

  • حسین محمدی
    0

    ;کسی که وطن فروش است واز امثال روحانی حمایت می کند .....منافق است

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      متوجه پیامد سخنت هستی؟ حکم رییس جمهور را رهبر تنفید می کند.

    • شهریار
      0

      جناب ایرانی رهبر هرکه را مردم انتخاب کنند تنفیذ می کند ...گند کاری ریس جمهور ربطی به رهبر ندارد

    • ایرانی
      0

      جناب آقای شهریار برادر گرامی حکم رهبری زینت انتخابات نیست.در ضمن بنده پاسخ آقای محمدی را دادم که می فرمایند کسی که از امثال آقای روحانی حمایت می کند وطن فروش و منافق است.براستی با این زبانی که افسار ندارد چه باید کرد!

    • داروغه .قلندر .آب منگول و دوستان
      0

      آفرین بر تو انسان با بصیرت

  • بهلول
    0

    کشور در دوره آقای خاتمی، در بهترین شرایط اقتصادی (در مقایسه با دوره های قبل و بعد از اون) بود. با اینکه متوسط درامد کشور از فروش نفت به حداقل رسیده بود. رشد اقتصادی خوب + باز کار مناسب + ... کابینه ایشان هم در مجموع در مقام مقایسه با دولتهای قبل و بعد، سالم ترین کابینه بود. یادمون نرفته که اولین بار در دوره ایشون بود که میشد از مقامات و مسوولین انتقاد کرد! رابطه ایران با دیگر کشورها و جایگاه ایران در دنیا نیز در بهترین شرایط قرار داشت. به خاطر همین هم هست که الان دارن جواب پس میدن حالا شما ماموتی (محمود) رو در نظر بگیر. تورم زیر 10 و رشد اقتصادی 7 رو تحویل گرفت و تورم وحشتناک و رشد منی 7 رو یادگار گذاشت. الان داره با خانم جولی و ویلیامز و ... می پره. اینقدر آزاده که هر کاری که دلش می خواد می تونه انجام بده چون نظرش به نظرش نزدیکه!!!

    نظرات شما -
    • مفردی
      0

      دقیقا درست گفتید ،کشور از لحاظ اقتصادی در اوج بود حتی با نفت 8 دلاری و چقدر داشتیم هویت ایرانی رو پیدا میکردیم و لی حیف که بعد جناب آقای خاتمی ،احمدی نژاد تمام دسترنج آقای خاتمی را در کشور و حارج از کشور به باد فنا داد و آن شکوه را به تمسخر جهانیان تبدیل کرد،

    • به نادر
      0

      احیانا از ......چیزی نصیب جنابعالی نشده یا نمیشود؟ چرا که هر چه فکرش را می کنم نمی توانم دلیل دیگری برای نادیده گرفتن برخی واضحات پیدا کنم!

  • Abbas
    0

    وقتی برای اولین سید محمد خاتمی گفتگوی تمدن ها را در سازمان ملل مطرح کرد کمتر کشورهایی با نظریه ایشان مخالفت کردند ویا بهتر است بگویم همه به احترامش ایستاده تشویق کردند سید گفت اسلام ما انقلاب ما ایران ما به تمام مذاهب ادیان و وباورهای ملتها احترام میگذارد ما به پرچم همه ی کشورها احترام میگذاریم عقاید تمام کشورها وملت ها برای قابل احترام است نمیدانم کجای این مطلب حرف از بی بندوباری وبی حجابی و...میباشد

    نظرات شما -
    • حسین محمدی
      0

      درکلام خوب بود ولی در عمل کشور را به نابودی کشاند هسته ای را ده سال تعلیق کرد ....ودر تمام مراکز حساس ایران جاسوسان ودشمنان ایران را گماشت ...یعنی وطن فروشی کامل

    • گروگان
      0

      آقای Abbas خبر ندارید. 20 سال قبل از این که ایشان موضوع گفتگوی تمدن ها را عنوان کند، آقای روژه گارودی، مرکز گفتگوی تمدن ها را در فرانسه ایجاد کرده بود. هیچ حرف تازه ای نبود و هیچ نتیجه ای هم نداشت. لاف و گزاف بود و ژست روشنفکری...

  • بی نام
    0

    لعنت برشما وانتخاباتتان اقتصاد ووضع مردم برسیذ هرکس بیاید فرقی نم کند تا دذدهست لعنت خدا بر اصلاح طلب واصول گرا به مردم برسید از دلار گرفته تا....................بورس که دولت امید دزدی می کند از جیب مردم در بورس دولت بی اعتماد وبی در پیکر

    نظرات شما -
    • به گروگان:
      0

      یعنی شما از فرانسویان آن دوره که انها هم ایشان را تحسین کردند بهتر روژه گارودی را می شناسی؟! تفاوت در این بود که رییس جمهور یک کشور اسلامی این اظهار نظر را کرده باشد در جهان! خدایا واقعا بیشتر دارم به این نتیجه میرسم که هرچه بر سرمان می اید حقمان است که این چنین هم خودزنی می کنیم و هم ناسپاسی!

  • کارگر
    0

    هشت ساله دولت اقای خاتمی از بدترین دوران تمام دولتها تا الان بوده که از خاطره هیچ قشر کارگری و مستضعف پاک نخواهد شد .یادمه دور میدانهای کارگری تهران تا ظهر دو تجمع کارگر افغانی و ایرانی بود از۶ صبح میرفتیم تا ظهر نا امید بر می گشتیم.واما اقای روحانی اساسا از خاتمی بی خاصیت تر بود ولی از آنجائی که آقای احمدی نژاد دست پر برکتی برای کارگران و مردم داشت بی خاصیتی آقای روحانی در برکات احمدی نژاد محو شد که این برای دانایان روشن ولی برای نادانان دیده نمی شد.لطفا منصفانه به نظرم رای بدید.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      فقط خیلی برات متاسفم ...

    • حسین محمدی
      0

      به خدا دقیقا درست فرمودین ....هرچند گرانی زیاد نبود در عوض کار نبود بکل کشور تعطیل بود ..کارگرا در فشاربودند

    • مرزبان
      0

      آخه تو رو چه به سیاست ؟ تو که در دوران شکوه اقتصاد ایران این بوده وضعت بی لیاقتیت رو گردن شخص بزرگی مثل آقای خاتمی میندازی ؟ نخیر جانم اگر کمی سواد داشتی و مطالعه میکردی نه الان کارگر بودی نه اینقدر بیسواد شماها همه خار و خاشاک احمدی نژادی هستید که همانند خود احمدی نژاد تاریخ مصرفتان تمام شد به یاری خدا .

    • محمدرضا
      0

      والا من یادمه تو دوران آقای خاتمی تمام فامیل بیکار ما ب عسلویه رفتن و مشغول کار شدن ک هنوز همونجان و ساکن هستن و خیلی راضین خدادپدر آقای خاتمی بیامرزه حداقل مردم یه آب گرمی ریختن رو تلیتشون

    • گروگان
      0

      مرزبان : خیلی بی ادب و ناجوانمرد هستی. هیچ ضعف و کاستی در جنابعالی نیست و بهترین مخلوق خدایی؟؟ اگر کارگر نباشد که کارهای اجرایی کشور را بر دوش بگیرد، تو کار میکنی؟؟ تو حتما فقط مهندسی میکنی. اگر حتی پاکبان شهرداری فقط سه روز کار نکند، تو در زباله های خودت غرق میشوی. به حدی از لحاظ درک پایین هستی که حتی برای تو دعا کردن هم بی مورد است.

    • به کارگر
      0

      واگذارت کردم به خدا و جد سید محمد خاتمی که هرگونه خودشان صلاح می دانند با شما رفتار کنند اگر سخنی به ناحق درباره ایشان گفته باشی!

  • تابش
    0

    تنهادولت موفق در اقتصاد و سیاست خارجی ...محبوب مردم ایران و جهان ..بدخواهان حسود محصورش کزدن .دولتی که در آن دزدی نشد

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      بله دولت موفق. . . یادمه که ایشون واردات کالا به کشور، همه نوع کالا رو آزاد کرد البته بجز خودرو. دلار ها همینجور مثل رودخونه میرفت و به جاش زباله از چین میومد. کاش از چین جنس به درد خور میاوردند لا اقل. نصف کارخونه های ایران همون موقع تعطیل شدند.

    • بی طرف
      0

      پس خبر نداری تابش جان!!!

    • به نادر
      0

      نادر سالوس تو که راس میگی .لعنت به اموات دروغگو

  • ایرانی
    0

    یکی از بهترین روسای جمهور آقای خاتمی بودند خدا حفظشان کند

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      بله . البته از بهترین ها بودند. بعد از اون همه واردات بی رویه کالا، چون گردش مالی کشور رفته بود بالا، همه فکر میکردند کشور رونق اقتصادی پیدا کرده . هه . در عرض دو هفته با همکاری شهردار وقت تهران، قیمت زمین و خونه توی تمام کشور بین شش تا ده برابر شد. آره یکی از بهترین ها بودند ایشون.

  • نادر
    0

    همه ما دوره حکومت آقای خاتمی را دیده ایم. هیچیک از مردم عادی و رجال سیاسی کشور، حتی یک دست آورد ملی و میهنی شایسته بیان از ایشان سراغ ندارند. تنها چیزی که به خاطر داریم داعیه ایشان بر آزادی بود. یک آزادی موهوم و بی معنی و غیر عقلایی که آن هم سرپوشی بود برای ایجاد طغیان های اجتماعی برای مطالبه چیزی که وجود خارجی ندارد.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      چرا کلی گوی می کنید و مهمل می بافید!

    • بی طرف
      0

      خاتمی فقط قشنگ تر حرف میزد.همین!!!

    • به نادر
      0

      !!! همین که بدون فکر دهانش را باز نمی کرد و تورم زمان ایشان کنترل شد خودش گویای بسیاری مسائل است. ببینم کرایه تاکسی هم یادتان می آید شما؟ قدرت خانه و ماشین خریدن مردم هم یادتان می آید؟! بروید آرشیو اخبار را جستجو کنیدببینید اصلا زمان ایشان یک شبه قیمتها می رفت بالا که مردم بریزند توی خیابان؟! با اینکه قیمت هر بشکه نفت به 8 دلار هم رسید زمان ایشان!!! می دانید این یعنی چی؟!!! ببینید چه هنری داشتن در کنترل واداره کشیور که مردم رنگ گرانی را ندیدن آن روزها!بیخود نبوده هر دو دوره آن تعداد به ایشان رای دادند این را که نمی توانید انکار کنید.

  • مورچه
    0

    اقای خاتمی هم غربگرا ست ودنباله رو رفسنجانی

  • ناشناس
    0

    اینها همه دستشان توی یک کاسه است و دارن با خانواده حال میکنند و مردم را مشغول کرده اند شما باید عاقل باشید.

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      کیا؟ خبر فوری ها؟

  • محمد
    0

    درود بر خاتمی ....این هم میگذرد .روسیاهی به کلاغ میماند

    نظرات شما -
    • ازاد
      0

      اون کلاغ نیست. ذغاله. راستی زغال یا ذغال؟

  • ازاد
    0

    کسی غلط می کند به منتخب مردم توهین کند این دفعه ما کنار می کشیم شما خودتان انتخاب کنید گر شما را نه بس این سود وزیران مارا بس

    نظرات شما -
    • به آزاد
      0

      گربه دستش به گوشت نمیرسه. میگه پیف. برو آقاجان. بکش کنار.

  • ازاد
    0

    حرکات اینها هم بدتر از طرفداران موسوی است که با دمکراسی مشکل دارند همان کاری را کردند که اونها کردند مبارزه در مقابل رای مردم روحانی منتخب مردم است چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم این حرکت یعنی مبارزه با اکثریت مردم

  • ایرانی
    0

    اصلاح طلب ، اصول گرا دیگه تمومه ماجرا!!!!!

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      بهترین رییس جمهور احمدی‌نژاد خدا خیرش بده همین الان من تو فولاد هرمزگان سر کارم همان بنده خدا افتتاح ش کرد.خانه ای که داریم هم از برکات احمدی‌نژاد هست .جاده اتوبانمان هم از برکات خودشه.حالا تو این چهل دو سال اگه همه رییس جمهور ها اینقدر به مردم رسیده بودن دیگه کشور آباد شده بود.

  • استاد اسناد
    0

    ب مخالفان خاتمی همین بس که اگر ایشان نبود حتی جرات انتقاد از یه ده داری را هم نداشتیم مشکل خاتمی نیست مشکل خوارج دوران هستند همانانی که قتلهای زنجیره ای را رقم زدن و سیدمحمد خاتمی با شهامت رسوایان کرد و سرنخ خوارج را بگیرید به کیهان شریعتمداری خبیث کاسه لیس ماله کش می رسید الهی دشمنان خاتمی را خوار و ذلیل بگردان الهی در دنیا و آخرت عذاب دردناک نصیبشان بگردان آمین

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      لعنت خدا بر منافقین آلبانی نشین

    • به سعید
      0

      لعنت خدا بر سایبری های لبنان و سوریه!

  • ب خبر فوری چرچیل
    0

    حالا معلوم شد عده‌ای منقلی جمع شدید و به بهایی ناچیز بر علیه محبوب مبارز ملت خاتمی فرزند خلف پیامبر ص لجن پراکنی میکنید چگونه است یه اجیری ساندیس خور به نام گروگان نادر کارگر ووووو که همشون یه نفرند صدها نظر علیه خاتمی گذاشتی اما من در جواب همین کاسه لیس های دون مایه هر چه جواب گذاشتم نظرات منو نذاشته اید.این چی را ثابت میکند شما هم از دسته عصر حجری هستین و بس .

    نظرات شما -
    • باقی
      0

      او هو وه. چه خبرته ؟ دون مایه و کاسه لیس و ساندیس خورو ... دیگه چی؟ شما ها که اهل گفتمان و مذاکره بودین. چی شده هر چی از دهنتون در میاد ، میریزین زمین؟ اتفاقا این رو بدون که خبر فوری آقای خاتمی رو خیلی هم دوست داره. توی عصر حجر دست کم مردم یه بزی اسبی چیزی شکار میکردند میخوردند، دسیسه نمیکردند برا هم. دری وری هم بار هم نمیکردن. وام هم از بانک نمیگرفتن. ماهواره هم نداشتن که مخشون با یه مشت دری وری پر بشه. میگفت: حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی - دام تزویر نکن چون دگران قرآن را. کسی که سید زاده است ولی رفتار ضد دین میکنه، بهش چی میگن؟ پسر نوح؟ نه پسر شجاع حتما.

    • به باقی
      0

      خیلی نالایق.پسر شمر تویی خاشاک تویی ریشه منم سبز گلستان منم تیشه تویی ریشه این خاک منم زنده باد سید محمد خاتمی مردی مقتدر بزرگ عصر ایران

  • محمد
    0

    لعنت خدا براصلاح گرایان بابا خجالت بکشید خاتمی باید اعدام میشد تمام خراب کاری این مملکت زیر سر همین ادم است

    نظرات شما -
    • به محمد
      0

      گران شدن بنزین و دلار و از بین بردن سازمان برنامه و بودجه پس زیر سر چه کسیست؟! ایستادن تو روی رهبر زیر سر چه کسیست؟! بگم؟ بگم؟

    • نادر به (به محمد)
      0

      احمدی نژاد از دید من چندان که لازم بود، مقدر و دانا نبود چون اولا بگم ، بگم های او نباید در این حد باقی میماند و باید میگفت. اگر چه گفت ولی کافی نبود. دوما او هم مدیران اقتصادی لیبرالیست را به کار گرفت و در آمد های نفتی را به باد داد. سوما رفتارهایی از او مشاهده کردیم که در شان یک رئیس جمهور نیست. اما : بنزین باید گران میشد تا سوبسید بنزین متعادل تر توزیع شود. باید کارت سوخت صادر میشد تا تحریم بنزین بی اثر شود و قاچاق سوخت کاهش یابد. باید پالایشگاه ساخته میشد تا تولید بنزین کشور کافی باشد. سازمان برنامه و بودجه مسبب بسیاری از فلاکت های اقتصادی کشور بود چون نگاه این سازمان، دقیقا مانند بانک مرکزی و سایر بانک ها لیبرالیستی و غیر انسانی بود. با تمام کاستی ها، احمدی نژاد به هیچ وجه بد تر از خاتمی نبود. کشور ما نیاز دارد نگاه فلسفی خود به دنیا و سیاست را تغییر دهد. ما با نگاه لیبرالیستی در صددیم اسلام را پیاده کنیم؟ انسانیت را رواج دهیم؟ عدالت را ایجاد کنیم؟ ایرانی باشیم؟ این جمع اضداد است.

  • قلندر
    0

    لعنت به تو که تکرار کردی

  • درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری )
    0

    این منافق را اعدام کنید

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      منافق تویی عرب اجنبی

  • پرنیا
    0

    عشق فقط یک کلام ،خاتمی وسلام

  • به خبر فوری مطرود
    0

    چگونه است در این ستون دها بار نادر و گروگان وو نظر و توهین به قهرمان ملی ایران خاتمی میکنند ولی جوابشان را میدهیم سانسور میکنی متحجر بی خبر از وجدان بی وجود ننگتان باد قلم به مزدان خیانت پیشه

  • ایرانی
    0

    والله من مانده ام که چرا در ایران رجوی و پهلوی وترامپ ونتانیاهووالبغدادی ممنوع التصویر نیستند مگر جرم ایشان از آنها بیشتر است اگر بیشتر است توضیح دهید تا ما را روشن بفرمایید

  • ازاد
    0

    همان مردم که انقلاب کردند ودر جنگ شرکت کردند زیر تابوت امام را گرفتند برای سردار گریه کردند شعار انتقام سردادن تحریم‌های ظالمانه را تحمل می کنند ایشان را با حداکثر را ی برای ریاست جمهوری انتخاب کردند این توهین به این مردم نیست که ممنوع التصویر شده است

  • محمود
    0

    آقای خاتمی خوب بود ولی عاقبت بخیر نمیشه

  • فقط خاتمی ولاغیر
    0

    کسانی که از تصویر و نام خاتمی میپرسند یزیدیان بمانند هیچکس به پای ایشان نمی رسد از نظر سواد علم دین مردم داری ف هنگ سیاست وو 60ملیون فدایی داری سید مظلوم اولاد پیامبر دشمنانت چون مورچگانند الهی خیر نبینند.خدای تو خدای حسین ع است و دشمنت ابلیس.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها