توقیف ۷ میلیون دلار از دارایی های ایران در امارات


17 دی 1399 - 08:04
5ff53ddcdb9da_2021-01-06_08-04
وزارت دادگستری آمریکا از توافق این کشور با امارات برای توقیف ۷ میلیون دلار از دارایی های ایرانیان که قصد دور زدن تحریم ها از طریق این کشور را داشته اند، به نفع قربانیان تروریسم خبر داد.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده ۷ میلیون دلار از دارایی های توقیف شده از ایرانیانی را که قصد دور زدن تحریم ها داشته اند به افرادی که «قربانیان تروریسم» خوانده شده اند اختصاص می دهد.

وزارت دادگستری آمریکا امروز سه شنبه ۵ ژانویه، در بیانیه ای اعلام کرد که موفق به جمع آوری ۷ میلیون دلار از دارایی های ایران شده و این مبلغ را به افرادی که «قربانیان تروریسم» خوانده شده اند اختصاص خواهد داد.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: وزارت دادگستری اعلام می کند ایالات متحده ۷ میلیون دلار از دارایی های ایران را جمع آوری کرده؛این رقم به پرداخت غرامت به آن دسته از آمریکایی هایی که قربانی تروریسم دولتی در دنیا شده اند اختصاص خواهد یافت.

این وجوه، طبق ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا سهم دولت این کشور از پرونده ای است که در آن دارایی های چندین تبعه ایران و کشورهای دیگر که قصد دور زدن تحریم ها علیه ایران داشته اند ضبط شده است. دادگستری آمریکا مدعی شده این افراد قصد داشته اند ۱ میلیارد دلار از وجوه ایران را به حساب هایی در سراسر دنیا منتقل کنند.

دیوید برنز، دستیار وزیر موقت دادگستری آمریکا گفت: وجوهی که امروز توقیف شدند قرار بود به مجرمانی برسند که می خواستند تحریم های آمریکا علیه ایران را نقض کنند.

در این بیانیه از همکاری مقامات قضایی امارات عربی متحده، گرجستان و کره جنوبی در این خصوص قدردانی شده است.

وزارت دادگستری آمریکا از توافق این کشور با امارات برای توقیف ۷ میلیون دلار از دارایی های ایرانیان که قصد دور زدن تحریم ها از طریق این کشور را داشته اند، به نفع قربانیان تروریسم خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ff53ddcdb9da_2021-01-06_08-04
17 دی 1399 - 08:04

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده ۷ میلیون دلار از دارایی های توقیف شده از ایرانیانی را که قصد دور زدن تحریم ها داشته اند به افرادی که «قربانیان تروریسم» خوانده شده اند اختصاص می دهد.

وزارت دادگستری آمریکا امروز سه شنبه ۵ ژانویه، در بیانیه ای اعلام کرد که موفق به جمع آوری ۷ میلیون دلار از دارایی های ایران شده و این مبلغ را به افرادی که «قربانیان تروریسم» خوانده شده اند اختصاص خواهد داد.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: وزارت دادگستری اعلام می کند ایالات متحده ۷ میلیون دلار از دارایی های ایران را جمع آوری کرده؛این رقم به پرداخت غرامت به آن دسته از آمریکایی هایی که قربانی تروریسم دولتی در دنیا شده اند اختصاص خواهد یافت.

این وجوه، طبق ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا سهم دولت این کشور از پرونده ای است که در آن دارایی های چندین تبعه ایران و کشورهای دیگر که قصد دور زدن تحریم ها علیه ایران داشته اند ضبط شده است. دادگستری آمریکا مدعی شده این افراد قصد داشته اند ۱ میلیارد دلار از وجوه ایران را به حساب هایی در سراسر دنیا منتقل کنند.

دیوید برنز، دستیار وزیر موقت دادگستری آمریکا گفت: وجوهی که امروز توقیف شدند قرار بود به مجرمانی برسند که می خواستند تحریم های آمریکا علیه ایران را نقض کنند.

در این بیانیه از همکاری مقامات قضایی امارات عربی متحده، گرجستان و کره جنوبی در این خصوص قدردانی شده است.

منبع: مشرق

66

نظرات 32
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
منوچهر 0 0 پاسخ 1399/11/5 -17:45

ایرانیان غیور وقت وقت انتقام از آمریکا فرا رسیده چرا که حقوق ایران را در پنهان و آشکار می قاپد و پایمال میکند.بیایید غیرت به خرج دهیم و احقاق کنیم هر چه بادا باد. ما که باید مرگ را بچشیم پس چه بهتر که در راه گرفتن حقوقمان باشد.

... 0 0 پاسخ 1399/10/17 -21:05

تواین دوسال باورم شده امریکا میتونه غلط بکنه،وضعییت مردمم هرروزبدترازدیروز

رضا 0 1 پاسخ 1399/10/17 -19:12

چرا یکی از ناو های آمریکا را نگیرم حسابمون وباانها تصفیه کنیم

ناشناس 1 1 پاسخ 1399/10/17 -18:27

ایندفعه که یک کشتی اماراتی به دلیل آلودگی محیط زیست توقیف شد و چند عدد موشک خوشگل از یمن به تاسیساتش خورد میفهمد چه غلطی کرده و خسارت ایران را با دو دست ادب تقدیم خواهد کرد

بندری 2 1 پاسخ 1399/10/17 -16:26

هر دم از این باغ بری میرسد، تازه تر از تازه تری میرسد، کشور کره کمبود حالا دوباره آمریکا، ای خدا لعنت کنه این آمریکا رو، اگه سردار بود جرأت نداشت به مولا، سردار دلها واقعا جات خالی بزرگوار.، روحت شاد.

مهدی 1 3 پاسخ 1399/10/17 -16:13

زمان شاه دیگه امارات که برامان شیر نمی شد .حالا امارات .بحرین .عراق .همه دنیا برای ما شیر شدن ببینید حکومت اسلامی ما را به کجا رسوند

بهرام 3 0 پاسخ 1399/10/17 -15:35

بلاخره آمریکا دردش گرفته دیگه جای تعجب هم نداره دونالد ترامپ تو سخنرانی انتخابات گفت ما ۷تریلیون دلار پول مردم آمریکا را در خاورمیانه خرج کردیم اما به نتیجه ایی نرسیدیم سخنرانی اش تو یوتیوب هست نگاه بفرمائید شواهد آلودگی نفتکش های امارات هم بزودی دیده خواهد

محمود 1 0 پاسخ 1399/10/17 -15:33

پول چرک دسته اشکالی نداره ما بقدری پول داریم اینکه چیزی نیست. فدای سرمون

محمد 3 3 پاسخ 1399/10/17 -13:59

دست وپازدن های آخر ترامپه مادر جواب باید اورانیمو به جای ۲۰درصد ۳۰درصد غنی کنیم تا حساب کار دستشون بیاد

کیان 4 2 پاسخ 1399/10/17 -13:47

چیزی نست که اینم باضافه 17 هزار میلیارد که سردار نقدی برای امنیت منطقه کردن و چند هزار میلیاردری که در عراق و یمن و لبنان و فلسطین چیزی نمی‌شود فقط بخواهیم قرامت و دیه جوانان خودمون که رفتن شهید شدن برای امنیت منطقه بدیم پول خورد محسوب میشه

محمد 8 1 پاسخ 1399/10/17 -13:15

روزگار عجیبی است مرغمان تخم نمی گذارد ولی هر روز گاومان میزاید خدایا خود شاهد باش که بخاطر بی کفایتی دولتمردان چه بر سر مردم این سرزمین امده است

وطن 5 1 پاسخ 1399/10/17 -12:50

ماتو بدبختی داریم دست وپا پیزنیم

بی طرف 1399/10/17 -15:14

نه آقا کجا توبدبختی دست و پا میزنیم! برجی دو میلیون و هفتصد میگیریم.خونه ویلایی داریم! هفته ای یه گوسفند میکشیم ! گوشت شو کباب میکنیم میخوریم.وبلا توشمال داریم.بچه هامون هرکدوم یه شاسی بلند دارن.آقای خودمونیم. دلار ۱۰۰۰ تومنه! فکر کردی ماهم مثل مسئولین هستیم که حقوقشون به سر برج نمیرسه!

علي 6 1 پاسخ 1399/10/17 -12:34

اقتصاد ايران ماهانه حدود ده ميليارد دلاربخاطر سياست هاي كلان ضرر ميدهيم ٧ ميليون دلار چيزي نيست بزار جلو گربه قهر ميكنه

مهرداد 7 2 پاسخ 1399/10/17 -12:29

آسیاب به نوبه به حساب امارت هم رسیدگی می شود

رضا 8 3 پاسخ 1399/10/17 -12:15

به به امارات مثل اینکه هوس کرده برج های امارات یکی پس از دیگری فرو ریزد

کاربر ناشناس 6 2 پاسخ 1399/10/17 -12:06

مرگ بر بی تدبیری آنقدر حقیر شدیم که چه بلای سر ما می اورند

سید 1399/10/17 -14:40

سلام کشور ایران ۴۱ ساله که با بی تدبیری مسئولینش گرفتار بلا شده ،اگر بعضی ها این دولت رو بی تدبیر اعلام کردن بخاطر اینه که خودشونو نجات بدن نه برای من و شما

رضا 3 5 پاسخ 1399/10/17 -11:34

خداروشکر. فقط دست اینا نیفته

به رضا 1399/10/17 -12:52

اخه برادر من دست اینا نیافته هم که دست مردم بیچاره هم نمی افته و باز بدبختیهایش را یکی مثل ما و بدبختتر از ما باید بکشد.

. 7 5 پاسخ 1399/10/17 -11:31

بخاطر نداشتن رابطه با امریکا باید به هر سگ و گربه ای باج بدهیم و پز مقاومت هم بدهیم. تا کی؟

علی 9 4 پاسخ 1399/10/17 -11:02

پیش خودتون نگه دارید، کشتی شما رو هم میگیریم بغل کشتی کره پارک میکنیم ، داریم خلیج فارس رو پارکینگ میکنیم .

دلاور 1399/10/17 -12:08

بله پارکینگ میشه حتما به حرف شما گوش میدم!!!!

ایرانی 9 3 پاسخ 1399/10/17 -10:08

بازهم شعار بدین امریکا هیچ غلطی نمی کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد 12 6 پاسخ 1399/10/17 -09:57

چرا اینقدر کشور ما باید کوچک و حقیر باشه که یک کشور عربی بتونه اموال مارومسدودکنه چرا نباید مثل دیگر کشورها برای ما احترام قایل بشن چرا؟؟؟؟!!!!

به محمد 1399/10/17 -11:25

واقعا چرا؟ باید به گفتار و کردار خود نگاه کنیم که چرا حتی کوبا و کره شمالی هم دیگر آنچنان مشکل تحریم و این چیزها ندارند و ما مانده ایم؟ همان عراق و سوریه و لبنان که سنگشان را به سینه می زنیم هم تحریم نیستند.

سید 1399/10/17 -13:05

نگران نباش عزیزم وقتی فرداتو خبرا خوندی ناخدای یه نفت کش امارات آب دهان انداخته تو خلیج فارس و آب آلوده شده باید کشتی توقیف بشه امارات دیگه از این غلطا نمیکنه خخخخخخخخخخخخخخ

داروغه 2 13 پاسخ 1399/10/17 -09:42

دیگه وقتش رسیده خلیج فارس به آتش کشیده بشه

به داروغه 1399/10/17 -11:28

همین حرف زدندها و رفتار یکهویی از سوی برخی مقاماتمان شده که هر لحظه تحریم روانه میشود و مردم عادی بیشتر و بیشتر در فقرشان فرو می روند. البته انهایی که از گرانی مردم پول به جیب می زنند چون زالوصفت هستند برایشان بهتر هم میشود گویا!!!

منوچهر 3 11 پاسخ 1399/10/17 -08:27

به موقع به حسابتون خواهیم رسید. فعلا تا میتونید برای خودتان بتازید و به ظلم هایتان ادامه بدید.

وامصیبتا 1399/10/17 -10:20

و همین حرف زدنهایمان بوده که تحریمها را بیشتر و بیشتر کردیم تا آنهایی که نفسشان از جای گرم در نمی اید بیشتر و بیشتر در فقرشان فرو بروند و ما ککمان هم نگزد که آن رضا مثلا یک جوان ناکام 18 ساله بود!

منتقم 7 4 پاسخ 1399/10/17 -08:25

این پادوهای آمریکا در حاشیه خلیج فارس هیچ بلایی مانده که بر سرما نیاورده باشند ماتاکی باید مماشات کنیم مثل کبک سرمان را زیر برف کنیم و به روی خودمان نیاریم،سرمایه های ملت بیچاره ایران تاکی باید به یغما برده شوند در حالی که ملت ایران زیر بار فشار اقتصادی ،تورم فقر وتنگ دستی له می شوند،هر روز دریک کشور اعلام می شود میلیاردها دلار میلیونها دلار و....مصادره شد بلوکه شد غارت شد باباملت به تنگ آمده‌اند فقر وبدبختی را تحمل می کنند ولی تحقیر وسرخوردگی را هر گز،این همه تعدی وظلم درحق مردم دیگر قابل تحمل نیست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks