سارق منازل شمال تهران گرفتار شد

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران گفت: این متهم در حال سرقت از یک واحد آپارتمان در شمال تهران بود که از سوی همسایه ها مشاهده و با حضور پلیس، دستگیر شد.

سارق منازل شمال تهران گرفتار شد

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، سرهنگ محسن آزاد بخت، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته طی تماس یکی از شهروندان ساکن محدوده نیاوران با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در منزل یکی از همسایه هایش، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از همسایه ها ضمن مراجعه به آنها اعلام داشت که در حال بازگشت به خانه بوده که متوجه تحرکات مشکوک در منزل همسایه اش شده است و با توجه به این صاحب خانه مذکور در مسافرت خارج از کشور به سر می برد، احتمال حضور سارق را داده و با پلیس تماس گرفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به توضیحات ارایه شده از سوی این شهروند وظیفه شناس، ماموران با هماهنگی های انجام شده ضمن مسدود کردن مسیر های فرار سارق با کسب دستور مقام قضایی به خانه مذکور وارد شده و طی یک عملیات ضربتی این سارق را که در حال سرقت جواهرات و وجوه نقد موجود در خانه بود، دستگیر کردند.

کلانتر ۱۲۳ نیاوران، اضافه کرد: سارق که از حضور ماموران شوکه شده بود سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض مسیر عملیات را منحرف و خود را رها سازد اما این اقدام راه به جایی نبرد و در نهایت به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ جهان بخشی، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف و همچنین به دو فقره سرقت دیگر در محدوده های شمال تهران طی ماه های گذشته نیز اقرار نمود و پس از تکمیل پرونده به همراه شکایت وکیل مالباخته که متعاقبا شناسایی شده بود، به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

منبع: مهر

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
    0

    تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که از فروشندگانی که درب ضد سرقت، قفل ضد سرقت، حفاظ، دوربین، دزدگیر و .. میفروشن، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بخواهیم که معلوم بشه راست میگن یا دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها