تشدید نظارت‌ها برای پیشگیری از قاچاق در استان البرز

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در نشست کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان، ضمن تأکید بر ضرورت نظارت در پیشگیری از قاچاق، بر تشدید این نظارت‌ها تأکید کرد.

تشدید نظارت‌ها برای پیشگیری از قاچاق در استان البرز

جعفر داراب‌خانی در این جلسه اظهار کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط، تشدید نظارت بر صدور حواله‌ها و اتصال کلیه دستگاه‌های کاشف به سامانه‌های الکترونیکی، درصدد هستیم نسبت به شناسنامه‌دار کردن بارِ گندم و آرد در استان اقدام کرده و از کمبود گندم در سیلوها پیشگیری کنیم که مقدمات انجام آن در البرز فراهم شده است.

رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان افزود: کنترل حمل و نقل محموله‌های گندم در مبادی و مسیرها، می‌تواند تا حد زیادی از قاچاق این محصول پیشگیری کند.

در این جلسه که با حضور برخی از مدیران قضایی دادگستری کل استان و نمایندگانی از پلیس مبارزه با قاچاق کالا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان برگزار شد، درخصوص تشدید نظارت‌ها برای پیشگیری از هرگونه قاچاق به ویژه عرضه خارج از شبکه در جایگاه‌های سوخت نیز بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها