همدستی با خانم منشی برای سرقت 28 کیلو طلا

دو مرد شیاد با همدستی خانم منشی پس از جلب اعتماد مرد طلاساز در مدت سه سال 28 کیلو طلا را با شگردی خاص سرقت کردند.

همدستی با خانم منشی برای سرقت 28 کیلو طلا

چند روز قبل، مرد طلاسازی به پلیس رفت و از دو کارمند دفتری و منشی‌اش شکایت کرد و گفت: کارگاه طلاسازی بزرگی در شمال تهران دارم و سفارش‌های زیادی از بازار تهران و شهرستان‌ها می‌گیرم اوضاع مالی‌ام که خوب شد از حدود سه سال قبل یک حسابدار، مدیر فروش و یک منشی استخدام کردم.

او ادامه داد: بهروز حسابدار کارگاه و شهرام مدیر فروشم بود آن‌ها وضع مالی خوبی نداشتند و من خیلی کمک‌شان می‌کردم. من سفارش‌های سنگینی برای ساخت طلا می‌گرفتم و شهرام و بهروز کار‌های مربوط به فروش و حسابداری را انجام می‌دادند و من به آن‌ها خیلی اعتماد داشتم تا اینکه مدتی قبل و به فاصله زمانی چند هفته این سه نفر پیش من آمدند و گفتند که دیگر نمی‌خواهند با من کار کنند.

با اینکه تعجب کرده بودم، اما موافقت کردم و آن‌ها رفتند تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم یکی از آن‌ها طلافروشی بازکرده و یکی هم در کار تجارت است و ماشین لاکچری سوار می‌شود و فتانه منشی سابقم هم در یک طلافروشی بزرگ مشغول به کار شده است. با خودم گفتم چطور ممکن است به این سرعت وضع مالی خوبی پیدا کنند.

به همین دلیل به آن‌ها مشکوک شدم و یک حسابدار و منشی دیگر آوردم که آن‌ها متوجه شدند شهرام و بهروز و فتانه فاکتورسازی کرده و طلا‌ها را در این خرید و فروش‌ها سرقت می‌کردند. در بررسی‌ها متوجه شدم که در این سه سال ۲۸ کیلو طلا از من سرقت کرده‌اند به همین دلیل از سه نفر آن‌ها شکایت دارم.

اعتراف به سرقت
با شکایت مرد طلاساز، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته با تأیید اظهارات مرد طلاساز، دو مرد جوان و خانم منشی بازداشت شدند.

آن‌ها ابتدا منکر سرقت بودند و ادعا می‌کردند که مرد طلاساز به آن‌ها تهمت زده است، اما مدارک پلیسی باعث شد تا واقعیت را بیان کنند.

یکی از آن‌ها در تحقیقات گفت: گردش مالی صاحب کارمان خیلی بالا بود از طرفی به خاطر سفارش‌های زیادی که داشت کار‌ها را به ما سپرده بود و ما هم از اعتمادش سوء استفاده کردیم و با فاکتورسازی هر چندوقت یک بار بخشی از طلا‌ها را می‌دزدیدیم و او هم متوجه نمی‌شد. پول‌هایی را که به دست می‌آوردیم بین خودمان تقسیم می‌کردیم. با اعترافات متهمان هر سه متهم در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار داده شدند و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها