کلوپ: یک نفر بگوید چرا یونایتد در ۲ سال بیشتر از ۵ سال لیورپول پنالتی داشته است

سرمربی لیورپول عقیده دارد داور یک پنالتی واضح برای این تیم در دیدار برابر ساوتهمپتون را نگرفته است.

کلوپ: یک نفر بگوید چرا یونایتد در ۲ سال بیشتر از ۵ سال لیورپول پنالتی داشته است

در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن ساوتهمپتون در خانه به دیدار لیورپول مدافع عنوان قهرمانی رفت و با یک گل به برتری رسید. دنی اینگز توانست گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: داور یک پنالتی واضح ما را ندید. برخورد توپ به دست پنالتی بود. به نظر یک پنالتی واضح بود. من به سمت داور چهارم برگشتم و او گفت: ما بررسی کردیم، پنالتی نبود. آنچه امشب (دوشنبه) آندره ماررینر (داور) با سادیو مانه انجام داد، مطمئن نیستم که درست باشد، صادقانه بگویم.

کلوپ افزود: اکنون می شنوم که منچستریونایتد در طی دو سال پنالتی های بیشتری نسبت به ۵ سال و نیم لیورپول داشته است. من نمی دانم که این تقصیر من است یا چگونه این اتفاق می‌افتد؟ یکی بگوید. البته این بهانه ای برای نمایش ما نیست. ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم، باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم اما می توانیم عملکرد خود را تغییر دهیم. اکنون تمرکز ما روی این است که روند بازی خودمان را تغییر دهیم.

تعداد پنالتی ها از ابتدای فصل ۲۰۱۸:

منچستر یونایتد ۳۲
لستر سیتی ۲۴
منچستر سیتی ۱۸

لیورپول ۱۷

کلوپ پس از گل زودهنگام اینگس، مهاجم سابق سرخ پوشان، از عدم برتری تیمش ناامید شد.

لیورپول در مسابقه بعدی لیگ خود در روز یکشنبه، ۱۷ ژانویه به مصاف منچستر یونایتد می رود. یونایتد در صورت شکست نخوردن در برنلی در ۱۲ ژانویه، تا آن زمان از لیورپول پیشی خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها