شناسایی ۱۱۶۵ بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی در زاهدان

رئیس گروه توسعه شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی در شهر زاهدان ۱۱۶۵ نفر بیمار جدید شناسایی شدند.

شناسایی ۱۱۶۵ بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی در زاهدان

حامد کیخائی در نشست با همکاران مرکز بهداشت زاهدان در خصوص روند اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: همچنین برای ۱۳۲نفر آموزش های قرنطینه معکوس و مراقبت های در منزل توسط تیم مراقبتی home care انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: با گذشت نزدیک به یکسال از همه گیری کرونا در دنیا، همکاران حوزه سلامت در این مدت زحمات بسیاری در مدیریت بیماری کشیدند که شایسته تقدیر است.

دکتر سید مهدی طباطبایی با اشاره به این موضوع که ساده انگاری باعث هدر رفت زحمات یکساله همکاران حوزه سلامت خواهد شد افزود: در حال حاضر با یک بیماری هزار چهره مواجهه هستیم که این ویروس جهش و تغییر رفتار بسیاری دارد، نظام سلامت باید هوشیاری خود را حفظ نماید.

وی اظهار کرد: شناسایی سریع افراد مثبت، غربالگری تمامی افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلاء و نمونه برداری از این افراد و رصد و ایزولاسیون خانگی افراد مثبت از اهداف مهم در مدیریت و کنترل بیماری در گام چهارم بسیج ملی طرح سردار شهید سلیمانی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از دو دهه تجربه موفق در مدیریت بیماری های مختلف با مشارکت داوطلبین سلامت را دارد و استفاده از این ظرفیت در مدیریت بیماری کرونا می تواند کمک کننده باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها