فرماندار جدید شهرستان زابل معرفی شد

‌آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان زابل با حضور  معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فرماندار جدید شهرستان زابل معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان زابل با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، جمعی از مسئولان منطقه سیستان و بزرگان منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ابوذر کوثر، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: شهرستان زابل به دلیل خشکسالی‌های سال‌هایی اخیر که در منطقه حاکم بوده از شرایط خاصی برخوردار است که می‌طلبد فرماندار آن با تعامل همه اقشار و به عنوان هماهنگ کننده از ظرفیت همه مجموعه‌های شهرستان در راستای مدیریت شرایط گام بردارد.

زابل از شهرستان‌های ویژه استان است که به همین دلیل فرماندار شهرستان نیز به عنوان فرماندار ویژه به عنوان معاون استاندار نیز مسئولیت دارد و حوزه اختیارات آن فراتر از فرماندران شهرستان‌های عادی استان است و این یک ظرفیت جهت حل مشکلات محسوب می‌شود.

در این مراسم از خدمات غلامرضا گنجی فرماندار سابق شهرستان زابل تقدیر به عمل آمد و عباسعلی ارجمندی به عنوان فرماندار ویژه زابل معرفی شد. عباسعلی ارجمندی پیش از به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بوده است. فرماندار زاهدان و معاون آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از دیگر سوابق ارجمندی است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها