وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

صادرات ۵ میلیارد دلاری صنایع غذایی از کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت، از صادرات ۵ میلیارد دلاری صنایع غذایی در کشور خبر داد و گفت: در گام دوم انقلاب به دنبال اقتصادی قوی برای خانوارهای شهری و روستایی هستیم.

صادرات ۵ میلیارد دلاری صنایع غذایی از کشور

علیرضا رزم حسینی در مراسم افتتاح خطوط یک واحد تولیدی مواد غذایی در شبستر اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل برای صادرات صنایع غذایی تا ۱۰ میلیارد دلار نیز امکان پذیر می‌باشد که این مهم به برکت مجاهدان اقتصادی امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات در تکریم کارآفرینان، بیان کرد: از کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوان مجاهدان اقتصادی نام برده‌اند و فرهنگ دینی ما نیز بر موضوع کارآفرینی و اشتغال زایی تاکید دارند.

وزیر صمت اضافه کرد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، کسانی که باعث ایجاد شغل و کارآفرینی می‌شوند شخصیت‌های بزرگی محسوب می‌شوند که نظام و انقلاب آنها را ارج می نهد.

وی در ادامه با بیان اینکه شغل و کارآفرینی باید به وسیله بخش خصوصی ایجاد شود، تصریح کرد: کشور را باید با شرکت‌های بزرگ، نامور و توانمند آن بسازیم و در به دنبال اقتصادی قوی برای خانوار شهری و روستایی توسط همین شرکت‌ها هستیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید
    0

    بله همین هم باعث گرانی همین کالاها در کشور شده است واقعا آفرین به شما که هر روز سفره مردم را کوچک تر می کنید. مدال افتخار برای گرانی ارزاق عمومی مدال افتخار برای گرانی چند صد درصدی قیمت خودرو مدال افتخار برای گرانی چند صد درصدی مسکن مدال افتخار برای گرانی همه چیز و مدال افتخار برای ارزان کردن جان آدمیزاد آفرین بر شما

  • سعید
    0

    صادرات زمانی خوبه که مردم در مضیقه نباشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها