اجرای بسته خدمتی سازمان بهزیستی در مناطق حاشیه چابهار

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بسته خدمتی سازمان بهزیستی شامل ۳ خدمت برای ارتقای شاخص‌های زندگی در مناطق حاشیه‌نشین چابهار اجرا می‌شود.

اجرای بسته خدمتی سازمان بهزیستی در مناطق حاشیه چابهار

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، انوشیروان محسنی‌بندپی در چابهار اظهار داشت: با توجه به اینکه چابهار بزرگ‌ترین منطقه حاشیه‌نشین کشور است و مردم در مناطق حاشیه شهر فاجعه‌بارترین زندگی را دارند، سازمان بهزیستی پس از بررسی‌های میدانی خود یک بسته خدمتی برای ارتقای شاخص‌های زندگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای حاشیه‌نشینان چابهاری در نظر گرفته است.

وی با بیان‌ اینکه این بسته خدمتی به‌مراتب در حال اجراست، افزود: راه‌اندازی مهدکودک‌ها و روستامهدها در مناطق حاشیه‌نشین و ارائه یک وعده غذای گرم به کودکان و نونهالان حاشیه شهر یکی از اقدامات بهزیستی در بسته خدمتی مناطق حاشیه است.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور، شناسایی معتادان حاشیه و درمان آنها و همچنین تقویت عوامل محافظ برای جلوگیری از روی آوردن حاشیه‌نشینان به مواد مخدر نیز از دیگر اقدامات بهزیستی در بسته خدمتی مناطق حاشیه‌نشین چابهار است.

محسنی بندپی تصریح کرد: اعزام تسهیل‌گران (تیم‌های CBR) برای شناسایی به‌ موقع معلولان جسمی و ذهنی و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها نیز در دستور کار بهزیستی در بسته خدمتی برای مناطق حاشیه‌نشین است و این در شرایطی است که در حال حاضر نیز پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی در حاشیه چابهار در حال خدمت‌رسانی به حاشیه‌نشینان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و به طور ویژه اعتیاد در مناطق حاشیه شهر است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها