فال روزانه یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از محبت و عشق را آغاز کرده‌اید و در این سال از محبت بی‌پایان دوستان و اطرافیان بی‌نصیب نخواهید ماند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و به کمک محبت دوستان و آشنایان، انرژی خود را در طول سال حفظ کنید. در این سال فرصت‌های زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنید، از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که محبت‌های آنها را بدون پاسخ نمی‌گذارید. زمستان امسال را با خوبی و شادکامی پشت‌سر می‌گذارید و با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوید. زندگی شما در بهار سال آینده جدی‌تر می‌شود و در ماه اردیبهشت با تغییر مهمی روبرو خواهید شد. در مقابل این تغییر مقاومت نکنید و مطمئن باشید این تغییر در نهایت به نفع شما و دیگر اعضای خانواده تمام می‌شود. کارهای شما در ماه مرداد سال آینده به اوج می‌رسد و در این ماه حسابی سرتان شلوغ می‌شود، خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که زحمت‌های شما بدون پاداش باقی نمی‌ماند و در فاصله کوتاهی مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. فرد جدیدی در شهریور سال آینده وارد زندگی شما می‌شود، این آشنایی فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد و به نفع شما است که با آغوش باز به استقبال این موقعیت جدید بروید. آذر ماه سال آینده زمان عاشقی شما است و در این ماه عشقی گرم و سوزان را تجربه خواهید کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و تا می توانید عاشقی کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به‌گونه‌ای زندگی را جلو ببرید تا این سال به یکی از سال‌های خاطره‌انگیز عمرتان تبدیل شود و خاطره‌های خوش این سال برای همیشه در ذهن شما و اطرافیان باقی بماند.

فروردین

اهمیت بیشتری به سلامت روح و جسم خود بدهید. امروز خرجی غیرمنتظره روی دست‌تان قرار می‌گیرد. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق زندگی‌تان پیدا می‌کنید. امروز به صورت کاملاً اتفاقی چشم‌تان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

اردیبهشت

زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. امروز همسر یا عشق زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. وقت‌تان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

خرداد

دست اطرافیان را از اداره امور زندگی‌تان را کوتاه کنید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌ نگیرید. روز خوبی را برای عاشقی در پیش‌رو ندارید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

تیر

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دوری بگیرند و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد. امروز زمان مناسبی است که بخل و حسد را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آنها از صمیم‌قلب لذت می‌برید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. تاکنون کسی قدردان زحمت‌های شما نبوده، اما امروز ورق بر می‌گردد و اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

مرداد

کودک درون‌تان امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. محبت همسر یا عشق زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی که سن‌و‌سالی از وی گذشته وجود دارد، در این مشاجره سن ایشان را در نظر داشته باشید و حرف‌هایی نزنید که بعداً پیشمان شوید.

شهریور

همسر یا عشق زندگی‌تان امروز وفاداری‌اش را به شما ثابت می‌کند. روزی که با انرژی شروع کرده‌اید را با نیرو و توان بیشتری ادامه دهید. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید. آن‌گونه که توقع دارید اطرافیان شما را درک نمی‌کنند و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را حسابی ضعیف کرده است. ادامه این وضعیت اصلاً به‌ صلاح شما نیست و در اولین فرصت رابطه‌ای که با دوستان و آشنایان دارید را تقویت کنید.

مهر

مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت را فراموش کنید و پول خود را برای انجام کاری بلندمدت،‌ سرمایه‌گذاری کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیدا می‌کنید تا از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. محبت بی‌پایانی به عشق زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق زندگی‌تان قائل شوید.

آبان

انسان مشکوکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. رویکرد بلند‌مدتی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید و عجله نکنید. روی پشتیبانی اعضای خانواده حساب باز کنید. امروز احساس خواهید کرد که بیشتر از همیشه عاشق همسر یا عشق زندگی‌تان شده‌اید. عادت ناپسندی دارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، در اولین فرصت این عادت ناپسند را کنار بگذارید.

آذر

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق زندگی‌تان قائل شوید. فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید. مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

دی

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصاب‌تان را خراب کند. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. خبری خوشحال‌کننده به دست‌تان خواهید رسید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است.

بهمن

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق زندگی‌تان نخواهید دید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

اسفند

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. رفتار ناپسند زیادی دارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند، باز هم عاشق شما است و دوست‌تان دارد. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و مذهبی پایان بخشید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها