فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

غلط می‌کند کسی در بحث موشکی مذاکره کند/ برد ۲ هزار کیلومتر موشک، ابدی نیست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هرآنچه از توان موشکی در غزه و لبنان می‌بینید با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

غلط می‌کند کسی در بحث موشکی مذاکره کند/ برد ۲ هزار کیلومتر موشک، ابدی نیست

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در گفتگویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، از هرکس که در خط مقابله با رژیم صهیونیستی باشد حمایت خواهد کرد.

حاجی زاده افزود: غزه و لبنان در خط مقدم این نبرد هستند و هرآنچه از توان موشکی در غزه و لبنان می‌بینید با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما به هم پیمانان و دوستان خود در جبهه مقاومت، بجای ماهی و یا ماهی‌گیری، ساخت قلاب ماهی را یاد دادیم و آن‌ها الان این توانمندی و فناوری‌ها را در اختیار دارند.

فرمانده نیروی هوافضا تصریح کرد: امروز در فلسطین دیگر بجای سنگ از موشک استفاده می‌شود و همین موجب ترس همه مسئولین رژیم صهیونیستی شده است، چون توان امروز محور مقاومت دیگر مشابه ۱۰ سال قبل نیست.

حاجی زاده گفت: امروز تقاطعی از آتش، از فلسطین، لبنان، سوریه و بقیه کشور‌های اسلامی بر روی رژیم صهیونیستی وجود دارد و اگر در گذشته، توان دوستان ما در حد سنگ و راکت بود، الان به موشک‌های نقطه‌زن مجهز هستند و خیلی از آن‌ها این فناوری‌ها را در اختیار دارند.

وی اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، این یک فرمان سراسری بود و ما باید این قدرت را ایجاد می‌کردیم و این تلاش سال‌هاست که به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگو با المنار در خصوص موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: ما حتی اگر همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هم می‌زدیم، جواب خون حاج قاسم نمی‌شد، ولی ما در زدن عین الاسد، در واقع حیثیت و هیمنه آمریکا را زیر ضربه بردیم نه اینکه بخواهیم چهار تا سوله را بزنیم.

حاجی‌زاده گفت: ما برای جواب آمریکایی‌ها آماده بویدم و همه توان موشکی‌مان پای کار بود و اگر آن‌ها پاسخ می‌دادند، همه پایگاه‌هایشان از اردن تا عراق و خلیج فارس و همه ناوهایشان حتی در اقیانوس هند را می‌زدیم.

وی درخصوص همکاری برخی کشور‌های منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی، به آن‌ها توصیه کرد مسیر و سیاست خود را اصلاح کنند و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای هیچ کجا امنیت نیاوردند و در اینجا هم اگر اتفاقی رخ دهد و جنگی صورت بگیرد، برای ما پایگاه آمریکا با کشور میزبانش تفاوتی ندارد و طبیعتا بیشترین آسیب را همین کشور‌های عربی منطقه می‌بینند.

فرمانه نیروی هوافضای سپاه درخصوص توان موشکی و برخی تلاش‌ها برای محدود کردن آن نیز گفت: این توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. احازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.

حاجی زاده تصریح کرد: قدرت و توان موشک ما را می‌توان در اظهار نظر‌های دشمنانمان دید. هیچکس ما را به محدودیت برد ۲ هزار کیلومتر مجبور نکرده، چون ما بر سر توان موشکی با کسی صحبت نمی‌کنیم. این تصمیم خودمان بوده است و این برد برای ما ابدی هم نیست.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • خالواسد
    0

    دشمنت کور،سردار

  • قاسمی
    0

    سلطانی سردار

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      نفرین خدا بر آمریکای پلید

  • هدا
    0

    حاجی زاده : اصلآ غلط می کند کسی بدون اجازه ما نفس بکشد ما صاحب مملکت هستیم و مردم برده های ما .

    نظرات شما -
    • حسینی
      0

      ببخشید این حرف برداشت شماست کسی که خودش را صاحب مملکت بدونه جانش را بخاطر مردم ووطن فدانمی کنه این سردارعزیز یک پسرداشت آن هم به شهدای مدافعین حرم پیوسته وخوداینها هم تاآخرین قطره خونشان ازمردم وکشور دفاع میکنندتمام حرفهای اینها بخاطر امنیت وآرامش مردم است والسلام .

    • تاوان
      0

      اگر جنگ شد شما برین تو زیر زمین خونت. ایران 80000000 مالک داره که توی مراسم تشییع سردار سلیمانی خیلی هاشون اومدند و نظرشون رو هم صریح و واضح گفتند. جالبه که آقای حاجی زاده همیشه خودش رو خادم مردم معرفی کرده و طبیعی است که در مقابل هر آدم وطن فروشی باید ایستاد و زد توی دهنش.

    • امیر
      0

      می خواهید نظر واقعی مردم را بدانید تنها راهش یک هم پرسیه چطور بعضی ها ادعا شهامت جنگیدن با آمریکا را دارند ولی جرات برگزاری یک همپرسی ندارند

    • ح
      0

      ادعا نیست یک واقعیته همه پرسی مردم یعنی 9دی .تشییع جنازه حاج قاسم .22 بهمن .روزقدس و.....

    • ستم ديده
      0

      احسنت اينها فكر ميكنند كي هستند از سرزمين ديگر امدند ما بوديم كه بشما مشروعيت داديم اينگونه دور برداشتيد هرچند دانيم در مقابل اسراييل فقط كري ميخوانيد و بين مردم خود را پنهان كرديد

    • یه کارگر ساده
      0

      42 ساله میگن اسرائیل باید محو شود هم سرزمینهای بیشتری رو گرفت هم قویتر شد هم خاک سوریه رو هم گرفت!!!

  • کیان
    0

    ایول چقدری آب خورده؟

  • علیرضا
    0

    احسنت دلاوردرودبرتووهم رزمانت

  • عبدالله
    0

    درود خدا برشما سردار با غيرت.

  • اثیر
    0

    سردار با زدن پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا رو شکستین درست، میشه بگین با زدن هواپیمای مسافربری خودی کجای آمریکارو میخواستین بشکنین؟!!!!

    نظرات شما -
    • عادل
      0

      دوست عزیز هیچ فردی از این عزیزان هیچ زمانی همچین کاری رو انجام نمی دهند آن موضوع اتفاقی بود شما نمی خواهد کاسه داغتر بشی .. شما اگه مرد هستید بفرما ی ساعت برو جلو داعش یا .. بشین از فاصله معقول نگاه کن تونستی 1 سات تحمل کنی آنوقت متوجه صحیت های ایشان می شدی.. عزیزم ایشون اولی نفری بود که معذرت خواست در صورتی که این اشتباه از طرف ایشان نبود.. پس چیزی که در آن اطلاعات کافی نداری بازگو نکن... خدا اسلام را حفظ و تمام جان برکفان آن را سلامتی عطا کند

    • تاوان
      0

      گردن تو رو. شکست یا نه؟؟

  • سفیر
    0

    چه ادب سرشاری داره این سردار!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آگه قانون حاکم بود هر کسی هر چه به زبانش می آمد نمی گفت

    • تاوان
      0

      کار بزرگ آقای روحانی این بود که اثبات کرد : در کل مذاکره با غرب غلط است و حتی فکر کردن به مذاکره در مورد موشک ها غلطی بزرگ تر. پس اگر کسی کار غلطی کند، غلط کرده است. مشکلش کجا بود حالا؟؟ ادب هم داره این سردار ولی در مقابل اهل ادب. گفتگو با آدم های بزدل و بی حیا یه جور دیگری است.

    • بیه
      0

      بی ادبی ندیدم , میخوای تو تهدید دشمن بیاد بگه آمریکای عزیز و اسرائیل گل ؟؟

    • فاطمه
      0

      همینکه شمانامردای وطن فروش ادب داریدکافیه

  • توسلی
    0

    اگر به اذن الله عزیز حکیم قدرت موشکی نداشتیم یک ایرانی را زنده نمی گذاشت ای آمریکای پلید و ایادی آن نابود شوید انشاله

  • کاربر ناشناس
    0

    اینکه هر روز جمعی از نیروهایمان در سوریه بدست رژیم پلید اسرائیل کشته میشوند بهترین نیروها را در سوریه از دست دادیم دیگه چکار باید بکنند

  • ح
    0

    اقای روحانی و ظریف هم باید مثل سردار رشید و دلاور اقای حاجی زاده حرف بزنن یعنی صریح و از موضع قدرت هرکس بخواد غیر از موضوع هسته ای درباره چیزی دیگر مذاکره کند ملت پاسخ میدهد ما شب و روز باید تلاش کنیم ایران را ب یک تولید کننده بزرگ تبدیل کنیم در زمینه پوشاک صنعت فولاد و تجهیزات نظامی و... اینطور میشه امریکارو در گوشه قرارداد و ضربه کاری کرد

  • کیوان
    0

    خدا پشت پناهتان

  • یاسر
    0

    سردار عزیز این حرفها برای ما انتقام نمیشه منتظر مختار زمانمان باشیم سردار حاجی زاده عزیز اگر قراره خونی ریخته بشه من اولین نفرم برای شهادت نامرد روزگارم اگر زیر قولم بزنم فقط انتقام حاج قاسم و یارانش میتونه کشور ما را بیمه بکنه والسلام مگر خون حاج قاسم انقلاب ما را بیمه نکرد چرا صدرصد ی عده حق ندارن خون این عزیز را برای پست و مقامشون پایمال واز یاد ببرند لبیک یا حسین ع ،

  • رزمنده
    0

    دورود سردار سلام به روحیه رزمندی و سر باز ولایت بودن و پیروی ولایت بودن عالی بود بسیار عالی خدا قوت انشالله همه سربازان آقا پشت سر هستن

  • مجید
    0

    زنده وپاینده باشی سردار - احسن اگر ما ایرانیها سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی وشما وسردارانی امثال شهید سلیمانی را نداشتیم همین توان موشکی بازدارندگی دشمن را نیز از دستمان می گرفتند ومردم ایران را مثل آوارگان سوریه به داعشی ها می سپردند زنده باد سردار حاجی زاده باغیرت - هیچ کس قادر به توصیف برحق شما سرداران رشید ایران واسلام نسبت به کشورمان ودین اسلام وبه کشورهای اسلامی نیست وهمه امنیتشان را مدیون شما عزیزان است

  • رزمنده
    0

    حرف فشنگ ومنطق روی اصول گفتن این عزیز بزرگوار چون راست گفته نیروهای مسلح تحت فرمان فرماندهی کل قواه هستن لذا فرمایش ایشان دقیق وبه جاست

  • احمد
    0

    درود به همه رزمندگان عرصه امنیت کشور سربلند ایران و اما آقای سردار حاجی زاده عزیز از شما انتظار ادب اسلامی و احترام به مسئولین تراز اول نظام میرود شما به عنوان فرمانده یک یگان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستید و نمی توانید برای کشور خط قرمز تعیین کنید مگر مملکت خرتوخر که هرکس از جاش بلند شد خط قرمز تعیین کند دیکتاتوری نظامی مرد و شماها هم نباید پای خود را از گلیمتان درازتر کنید اگر مصلحت و تصمیم نظام براین باشد که برای رسیدن به اهداف بالاتر بر سر موضوعی مذاکره کند شما نمی توانید خط قرمز تعیین کنید و یا بگویید غلط می کند لطفاً دقت کنید

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      آهان پس بریم درباره قدرت نظامی و دفاعی مذاکره کنیم و بعد موشک ها و نیروها رو منحل و نابود کنیم و منتظر باشیم آمریکا کمتر تحریم کنه و هیچ کس هم که اصلا نمیخواد با ما بجنگه عربستان و امارات و بحرین و اسرائیل و آمریکا هم این هم سلاح دور تا دور ما برای خوشگلی انبار کردن

    • فراز
      0

      اولا درس ادبیاتو به رئیس جمهورت یاد بده که همه مخالفاشو حواله کرد به جهنم اون موقع دم از احترام و ادب مسوولین تراز اول نمیزدی دوما سردار عزیز من واسه اینکه موشکی به اینجا برسه چه زحمتهایی که نکشیده حق داره درمورد مسئله ای که مستقیما به حیطه کاریش برمیگرده نظر بده حتی با تشر. سوما خط قرمزو آسید علی آقا چن سال پیش مشخص کرده رهبری موضوع دفاع رو نه تنها خط قرمز بلکه یه موضوع ناموسی واسه کشور عنوان کرد و درواقع سردار همون حرفا رو مجددا یادآوری کرد "موضوع موشکی موضوع ناموسی است".

    • موافق احمد
      0

      بنده خود نظامی و سلسله مراتب را میدانم اما اول انقلاب سپاه تاسیس شد به لطف انقلاب خیلی‌ها از بیکار و عمله و حتی....سپاهی شدن و البته نه درجه ای بود نه پا چسباندن برای همرزمان گر چه فرمانده هم بود وقتی درجه به این لباس سبز مقدس زدن دیگه از اقدسیتش چیزی نماند بماند همه خوبان رفتند و اسیران دنیا ماندند اما این سردار اگه جایگاه سپهبد شهید سلیمانی را داشت از نظر ارشدیت نه آن مقام قدسی. که نداریم مثل سردار دلها اگر آن نشان ذوالفقار را که مقام رهبری بر شانه عزیز سلیمانی گذاشت به این آقا میداد آیا ادعای ....نمی کرد?عقل و عمل هرکسی را از سخنگوییش باید سنجید با منیتش با بی احترامی به همه مقامات و هم لباسی هایش به ارتشیان بلند قامت بی ریا خدا همه را از شر شیطان دور نگاهدارت.

  • رزمنده
    0

    اگر این فرمانده با اقتدار وبا عزت چنین پیامی را میده خیلی به موقغ درست وبا حساب شده میگه لذا دیگه کسانی که طبق قانون اساسی سلسله مراتب نیروهای مسلح را میدانن باید یاداوری برایشان باش که هم اختیارات وحدود قانونی خود را وجایگاه شان بدانن دخالت در نظامات کشور تعریف شد هست وفقط شخص فرمانده کل قواه یعنی حضرت اقا میتونن دستور وامر نعی کنن به قواه نیروهای مسلح ایشان فقط متونن در مورد برجام و مذکره موشکی دستور بدن ایا مذکره بشود یا نه

    نظرات شما -
    • آزاد
      0

      میشه لطفا دلایلتون رو بفرمایین یعنی به نظر شما یک فرد میتونه معصوم و بدون اشتباه باشه اگه اینطور باشه زمان شاه ما هم اقتصادمون بهتر بود هم قدرت نظامی بیشتر و هم استقلالمون اگر طبق نظر شما آن زمان زیر سیتره امریکا بودیم الان بجز 1+5 کشور های دیگه هم در امور ما دخالت میکنن

  • ناشناس
    0

    هرچی میخواهین قوی بشیم بشیم کسی با تضعیف قدرت موافق نیست جان هرکی دوست دارین وارد جنگ نشیم

    نظرات شما -
    • هه هه
      0

      اينها مرد جنگ نيستند الكي لاف ميزنند فقط براي چند زن و پيره زن شيرند

  • داروغه
    0

    شیر مادرت حلالت سردار . روی ما هم حساب کن .خوشم می یاد وقتی با قدرت حرف میزنی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      داروغه های تقلبی با هم پیام نزارین ضایع میشه

  • داروغه
    0

    بعضی توقع داشتن سردار بگوید هر چه کدخدا بگوید .ایشون منظورش به کشورهایی هست که میگن برجام را بازنویسی کنیم و درباره موشک هم بندی اضافه کنیم .دقیقا صحیح و بجا گفتن هر کس حرفی از موشک بزند غلط کرده است (.سردار من تا آخرین قطره خونم گوش فرمان شما و دستور رهبری هستم ).

  • استاد اسناد
    0

    خدا یار و یاورتون .... در دنیا و آخرت سربلند و عزیز باشید ان شاءالله .... دعای ما پشت سرتونِ

  • کاربر ناشناس
    0

    تمام قد حمایت تون می کنیم .... تمام قد دعاگوتون هستیم .... عاقبت بخیر باشید

  • هه هه
    0

    بعد از شهید بزرگوار تهرانی مقدم ، نذاشتید پرچم زمین بماند . مردم خدا و مرد عمل هستید و خوشا به سعادت تان

  • هه هه
    0

    سردار حاجی زاده عزیز ! اول خدا و بعد هم دعای خیر امام عصر عج و بعد هم ما جوانان وطن . روی ما حساب کنید . ما پشت مدافعان وطن و اسلام و شیعه را خالی نمیکنیم . ما اجازه تفرقه به احدی نمی دهیم . ایران ، عراق ، لبنان ، سوریه فقط یک هدف دارند ؛ نابودی اسرائیل غاصب

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا قوت ! دست خدا پشت و پناه تان . دعای امام زمان عج بدرقه راهتان که عزت ایران را به هیچ نمی فروشید

  • گروگان اخمخ
    0

    فعلا که برد موشک هایتان تا سازمان بورس هم نمیرسد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      هارت و پورت تکراری

    • جانم فدای رهبر
      0

      هر کس با جمهوری اسلامی ایران مشکل داره شمارشو بزاره یه دیدار با هم داشته باشیم تا مشکلشو اساسی حل کنم

    • گروگان اخمخ
      0

      حاج اقا فدایی. گفتم که سازمان بورس. جایی که پول مردمو میخوردید

  • قلندر واقعی
    0

    احسنت آفرین برتو بهترین طیب طیب الله احسنت بارک الله

  • علی
    0

    حمایت تان می کنیم . دعاگو هستیم . موفق باشید .

  • علی
    0

    سردار !!! دشمنان در خارج از مرزها ، شما را بیشتر می شناسند و به قدرت و توان تان باور و یقین دارند تا برخی خودفریخته ها و خائنین داخلی . وعده ی خداوند است که از اهل ایمان دفاع میکند . خدا پشت و پناه تان

  • هه هه
    0

    کی بشه روزی رو ببینیم که تلاویو و حیفا با موشک های ایران با خاک یکسان شده .... کی بشه آرزومون برای محو این رژیم غاصب برآورده شه و مردم مظلوم نجات پیدا کنن

  • منم مختار
    0

    ادب از که آموخته از بی ادبان ساندیس خور دلواپس 2شما تمام نیروهای مسلح موظفند تا ب خط شده و ریاست جمهور از شما سان ببیند 3طبق قانون اساسی ریاست جمهوری بالاترین مقام اجرایی کشور است بعد مجلس بعد قوه‌ قضائیه.وقتی رییس جمهور زمان جنگ هزاران مثل این سردار زیر دستش بود ایشان شاید حتی گروهبان هم نبوده4لااقل ادب را از بالاترین نیروی نظامی کشور یعنی ارتش یاد بگیر.لعنت به خودشیفتگی

  • علا حزباللهی
    0

    خوبه که ملت تا بحال به این نظامیان رای ندادن و رو ندادن چقدر پر روند اگه ریاست جمهور بشن خفقان صددرصد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها