با مشارکت بنیاد خیریه نیکروان صورت گرفت ؛

انتقال دو مدرسه کانکسی به منطقه عشایری سوسن ایذه

به منظور پوشش حداکثری دانش آموزان مناطق محروم و صعب‌العبور کوهستانی انتقال دو دستگاه کانکس با مشارکت بنیاد خیریه نیکروان به روستاهای پلم مراب سیاه و سرتنگ فافر بخش سوسن ایذه صورت گرفت.

انتقال دو مدرسه کانکسی به منطقه عشایری سوسن ایذه

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان علی قربانی اظهار کرد : به منظور پوشش حداکثری دانش آموزان مناطق محروم و صعب‌العبور کوهستانی انتقال دو دستگاه کانکس با مشارکت بنیاد خیریه نیکروان به روستاهای پلم مراب سیاه و سرتنگ فافر بخش سوسن ایذه صورت گرفت.

وی افزود این دو روستا در منطقه کوهستانی و صعب العبور مرز خوزستان و چهارمحال و بختیاری واقع شده اند که هر کدام به طول ۸ کیلومتر فاقد جاده می باشند و شرایط اولیه ساخت و ساز که آب و برق است در این مناطق فراهم نبود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد : با پیگیری‌های مستمر انتقال هوایی دو دستگاه کانکس توسط بالگرد هلال احمر و با کمک بسیج سازندگی سپاه پاسداران انجام شد تا حدود ۲۱ دانش آموز در روستای پلم مراب سیاه و ۱۰ دانش‌آموز در روستای سرتنگ فافر در بخش سوسن که فاقد فضای آموزشی بودند با انتقال این دو کانکس از این پس در شرایط مناسبی به تحصیل علم خواهند پرداخت.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها