۵۲۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان استان کردستان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در این مرحله از نهضت کمک‌های مومنانه ۵هزار و ۲۰۰بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بالغ بر ۲میلیارد تومان در سطح استان توزیع می‌شود.

۵۲۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان استان کردستان توزیع می‌شود

سردار سید صادق حسینی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی نهضت کمک مومنانه که در مسجد جامعه سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مرحله جدید کمک‌های مومنانه امروز در مسجد جامعه در حال انجام است و بر اساس مراحل قبل این کمک‌ها بین اقشار ضعیف جامعه که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند در سطح استان توزیع می‌شود.

وی افزود: 5 هزار و 200 بسته معیشتی و بهداشتی با ارزشی بالغ بر 2 میلیارد تومان در سطح استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: این مرحله از کمک مومنانه با نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده و جدا از این خیابان‌هایی بوده که به نام شهید سلیمانی در سراسر استان نام‌گذاری کرده و می‌کنیم.

وی گفت: برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی را در سطح صدا و سیما و شبکه‌های مجازی تدارک دیده‌ایم که در این ایام پخش خواهد شد.

سردار حسینی بیان کرد: حاج قاسم در بخش سیاسی، نظامی، اقتصادی و اتحاد بین ملت‌ها و تشکیل جبهه مقاومت ... یک فرد موثر و کاریزما بود.

وی اظهار کرد: طرح دیگری که از اوایل آذر ماه در کشور آغاز شده طرح حاج قاسم سلیمانی است که در محور شناسایی نقطه به نقطه بیماران کرونایی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: در طرح حاج قاسم تا به حال یک هزار و 53 تیم مسئولیت شناسایی، پایش و حمایت بیماران کرونایی را به صورت خانه محور تشکیل شده که منجر به کاهش 55 درصدی میزان مرگ و میر و کاهش 53 درصدی بستری‌های ناشی از کرونا است.

سردار حسینی یادآور شد: امیدواریم در ایام پایانی سال نیز بتوانیم یک مرحله بزرگتر کمک‌های مومنانه را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها