لزوم راه اندازی پایگاه ‏CBRNE در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر

آمبولانس امدادی پدافند نوین در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر یکی از مهمترین ضرورت های امدادرسانی در شرایط بحرانی است .

لزوم راه اندازی پایگاه ‏CBRNE در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : نشست هماهنگی مدیریت و مقابله با بحران‌های احتمالی شهرستان بندرماهشهر با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و مسئول ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد .
دکتر فرهنگ کره بندی در این نشست افزود: راه اندازی مرکز فرماندهی بحران منطقه برای هماهنگی و پل ارتباطی و اطلاعاتی بین مرکز مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی و اداره ایمنی و بهداشت منطقه ویژه از موارد ضروری است .
دکتر محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر نیز در این نشست در خصوص هر گونه همکاری بین بخشی با اداره ایمنی و بهداشت منطقه ویژه، اعلام آمادگی کرد.
مهندس غیبی رئیس اداره ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز گفت: راه اندازی پایگاه ‏CBRNE آمبولانس امدادی پدافند نوین در منطقه ویژه اقتصادی با توجه به اهمیت منطقه بسیار ضروری است .
گفتنی است در این نشست در خصوص استفاده از ظرفیت ناوگان آمبولانس و بالگرد اورژانس ۱۱۵ در زمان وقوع بحران‌های احتمالی تصمیم گیری شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها