۱۰۷ تن کالاهای تنظیم بازار با هدف تعادل قیمت‌ها در بازار پردیس توزیع شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت از تهیه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برنج، چای، شکر و تخم‌مرغ با هدف کمک به جامعه‌ای که قدرت خرید ندارند خبر داد.

۱۰۷ تن کالاهای تنظیم بازار با هدف تعادل قیمت‌ها در بازار پردیس توزیع شد

حامد سوریان اظهار داشت: با توجه به نیازهای مردم شهرستان پردیس و رفع کمبود کالاهای اساسی، سهمیه کالاهای تنظیم بازار برنج 60 تن، شکر 40 تن، تخم‌مرغ 6 تن و چای یک تن تهیه و توزیع شد.

وی بر ضرورت نظارت در زمینه توزیع مواد غذایی و کالاهای اساسی تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: باید با خدمت‌رسانی صحیح به مردم در شرایط اقتصادی کشور در بین جامعه امیدآفرینی کرد.

رئیس اداره صمت بیان داشت: کالاهای تنظیم بازار در واحدهای صنفی با قیمت مصوب برنج هر کیلوگرم 18 هزار و پانصد تومان، چای با بسته‌بندی پانصد گرمی با قیمت هر بسته 71 هزار و نهصد تومان، شکر هر کیلوگرم 8 هزار و هفتصد تومان و تخم‌مرغ هر کیلوگرم 14 هزار و پانصد تومان به مردم عرضه می‌شود.

وی در ادامه افزود: برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم در مناطق روستایی و فازهای جدید برای دسترسی آسان مردم به این کالاها به‌صورت سیار توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: تمام کالاهای اساسی تنظیم بازار با قیمت مصوب و درج قیمت بر روی کالا در دسترس مردم قرار می‌گیرد. در صورت مخدوش بودن قیمت و هرگونه کم‌فروشی یا گران‌فروشی شهروندان می‌توانند موارد تخلف را به سامانه 124 گزارش دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها