علت کاهش یک میلیون تومانی حقوق دی ماه بازنشستگان اعلام شد

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره واریزی‌های ناقص حقوق بازنشستگان در ماه جاری، توضیحاتی داد.

علت کاهش یک میلیون تومانی حقوق دی ماه بازنشستگان اعلام شد

علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره واریزی‌های ناقص حقوق بازنشستگان در ماه جاری، اظهار کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته کشوری داریم و هر بازنشسته‌ای که نسبت به واریزی‌های خود معترض است، باید به صورت موردی مراجعه کنند تا بررسی شود.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است. چراکه با استفاده از وام ۳۰ یا ۵۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حقوقشان کسر می‌شود.

خدامی ادامه داد: بازنشستگانی که درخصوص کسری موجود در واریزی ماه جاری خود اعتراض داشتند بدانند که برای قسط این وام از حقوقشان کسر شده است.

وی درباره بازنشستگانی که از وام خرید لوازم خانگی استفاده نکردند اما تا یک میلیون تومان از حقوق ماه جاریشان کسر شده است، گفت: اگر بازنشسته‌ای از طرح خرید لوازم خانگی استفاده نکرده و تا یک میلیون تومان از حقوقشان کسر شده است به ۲۵۰۰_۰۲۱ تماس بگیرد و فیش حقوق ماه گذشته و ماه فعلی برای وی گفته می‌شود اگر اجحافی صورت گرفته باشد جبران و کسری واریز خواهد شد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: تاکنون بازنشستگان نسبت به حقوق ماه جاری خود به ما اعتراضی نداشتند و هیچ چیزی اعلام نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • عزرائیل
    0

    - مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: تاکنون بازنشستگان نسبت به حقوق ماه جاری خود به ما اعتراضی نداشتند و هیچ چیزی اعلام نشده است. دروغ گفتن مثل آب خوردن رو ار آشیخ حسن کلید شکسته یاد گرفتی ؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    امروز نهم دیماه است مگ٬ سیهم حقوق نمیدن یعنی چی!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    دولت مابین کشوری ولشگری تامین اجتماعی فرق می زاره چرا؟مگرتامین بازنشسته اجتماعی انسان نیستن

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا در کل حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی کمتر از خدمات درمانی ها است مثلا من در وزارت کشور کار میکردم با یه همکاری که مدرک تحصیلیمان یکی است حتی سابقه کاری من هم بیشتر از ۳۰ سال است و رزمنده بودم ولی دریافتی من یک میلیون کمتر است

  • رئیسی
    0

    سلام . تا زمانی که نگرانی ما این است که هم مدرک و هم سابقه کار در یک رسته شغلی چرا من حقوقم از او کمتر است هرگز بجایی نخواهیم رسید .مگر اینکه به این فکر کنیم به ارزش واقعی پول کشور به ما حقوق بدهند. در مثل مناقشه نیست اگر شش برابر حقوق فعلی را بدهند مشکلات هنوز پابرجا خواهند بود . تا زمانیکه تورم صفر و ارزش پول احیا نشوند و این غیر محتمل است مافیای ثروت و قدرت همه را می بلعد . خدا نگهدار همه شما .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها