واکنش نماینده تهران به احتمال گران شدن قیمت نان

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی گفت که قیمت مواد غذایی ساده کارگران را در سال‌های اخیر چند برابر کرده اند و اکنون خبر می رسد که می خواهند دوباره نان را گران کنند.

واکنش نماینده تهران به احتمال گران شدن قیمت نان

احمد نادری در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به انتشار اخباری درباره احتمال گران شدن قیمت نان نوشت:

« قیمت مواد غذایی ساده کارگران را در سال‌های اخیر چند برابر کرده اند و اکنون خبر می رسد که می خواهند دوباره نان را گران کنند.

‏گران سازی چندبرابری کالاهای پایه و اساسی توسط دولت را چگونه باید تحلیل کرد؟ آیا فشار حداکثری بر توده های فرودست و محروم در راستای فراهم کردن فضای مذاکره مجدد نیست؟»

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در گفت و گو با برخی از رسانه ها از پیشنهاد این اتحادیه برای افزایش قیمت نان در تهران سخن گفت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سیاوش
    0

    این برنامه گران کردن نان هم مثل جنایت فرزند کمتر داستانی است که بعدا می فهمیم کار عناصر نفوذی بوده.

  • یوسف
    0

    خدایا،،،،،،،،،مارا آز دست این دولت نجات بده

  • محمد
    0

    خدا لعنت کند عاملان گرانی را .مردم بدبخت جامعه که تا حالا زنده اند به آب و نان ساده زنده هستند اگر بخوان قتل عام تدریجی کنند لطفا مثل دو شهر ژاپن یک بمب بزنند و همه را خلاص کنند

  • یک ایرانی حیران
    0

    دیگه بسه . تو رو خدا خجالت بکشید . خودتون نون و کباب میخورید اگه نون نبود با پلو می خورید . ما بدبخت ها گوشت که نیست لااقل بی شرف ها نون رو هم از ما نگیرید . دیگه بسه .................... اسرائیل و آمریکا به ما چه ، به کشور خودتون برسید .

  • ناشناس
    0

    زمانی نازی ها نسل کشی کردندحالا درایران اصلاح طلبان با سوء تغذیه مردم را میکشند اگر توان مدیریتی ندارند استعفا دهند کافیست به کشور های نفتی خلیج همیشه فارس بیندازند خجالت بکشید ایران شده برای چند گروه

  • ناشناس
    0

    مردم گیر بد دولت و حکومت دزدی افتادن

  • حیدر
    0

    سلام نان را در اصفهان دو ماه است گران کرده اند و به. بهانه افزایش مزد کارگر واب برق گاز وهمه ی سود ان به جیب صاحب کار که اصلا کار نمی کند میرود اکثر نانها 40 درصد گران شده ولی میگویند 20 درصد درصورتیکه یک صاحب نانوا الان تا 30 میلیون درامد دارد با سند ومدرک ولی کار هم نمیکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها