۷۰کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های بوشهر و فارس ۷۰کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

۷۰کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس کشف شد

سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مقابله با سوداگران مرگ را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: همه نقاط استان بوشهر مورد رصد و پایش شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.

وی، مبارزه با مواد مخدر را رسالت و وظیفه همگانی دانست و با قدردانی از همکاری مردم در این عرصه تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر به صورت اجتماعی و همگانی درآمده و در این راستا همکاری مردم درخور تحسین است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 70 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیسی خبر داد و بیان کرد: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و فارس 70 کیلوگرم حشیش از سوداگران مرگ و قاچاقچیان کشف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی با اشاره به شناسایی فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در استان‌های جنوبی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت می‌کردند، شناسایی کنند.

وی از توقف خودرو سواری پراید حامل مواد مخدر خبر داد و گفت: با هماهنگی و همکاری ماموران پلیس مواد مخدر استان فارس در یک عملیات هماهنگ، یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل مواد مخدر در محور مواصلاتی شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو یاد شده 70 کیلوگرم حشیش کشف شد، افزود: در این رابطه 2 قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها