رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

مخدوش کردن تابلو شجریان با پوشش نام شهدا دو قطبی ایجاد میکند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مخدوش کردن تابلو نام مرحوم شجریان موجب تخریب ارزشها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی به ویژه نسل جوان میشود.

مخدوش کردن تابلو شجریان با پوشش نام شهدا دو قطبی ایجاد میکند

محسن هاشمی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح گفت: فرارسیدن این روز و سال نو میلادی را از طرف اعضای شورای شهر، به تمامی شهروندان مسیحی و ارمنی تهران تبریک می‌گوئیم و در سال جدید میلادی برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی افزود: عیسی بن مریم (ع) از برجسته‌ترین پیامبران خداوند است، اگر به سایر پیامبران الهی معجزه از سوی خداوند اعطا می‌شد، عیسی مسیح خود معجزه بود و بالاترین معجزات در جهان یعنی زنده کردن مردگان که از قدرتهای اختصاصی و انحصاری خداوند است که به این پیامبر اولوالعزم اعطا شد. مهمترین پیام مسیح برای انسان، گشودن آغوش مهربانی، مدارا و نیکی پرودگار جهان است تا انسان‌ها نیز روابط خود بر اساس همین معیار بنا کنند و متأسفانه امروز جهان کمتر شاهد این شیوه برخورد از سوی قدرتهایی است که خویش را پیرو مسیح و مسیحیت می‌دانند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همچنین حادثه بهمن در کوهستان شمال تهران و درگذشت تعدادی از شهروندان تهرانی و مفقود شدن و آسیب دیدن شماری دیگر از ورزشکاران و اهالی منطقه، بار دیگر حساسیت و لزوم هشدار درباره سوانح طبیعی را نشان داد. عدم وجود مدیریت متمرکز و سیستم اطلاع رسانی در بحران‌ها و سوانح طبیعی خطری جدی برای تهران است که می‌تواند دهها و صدها برابر این تلفات، در وقایع پیش رو به شهروندان آسیب برساند.

هاشمی ادامه داد: همچنین لازم است نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داده شود. متأسفانه این اقدام با استفاده از پوشش نام شهدا انجام شد که خوشبختانه خانواده شهید فخری زاده، با اطلاع رسانی مناسب نارضایتی خود را از اینگونه اقدامات اعلام کردند. کسانی که دغدغه ارزشها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات غیرقانونی و ایجاد دو قطبی‌های کاذب، تنها به تخریب ارزشها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی بویژه نسل جوان دست می‌زنند و انتظار ما از دستگاه‌های مسئول جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون، به کار گرفتن تدابیر لازم است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    دو قطبی را آدمهایی مثل تو و پدرت ۲۰ سال پیش شروع کردید

  • رحیم آب منگول
    0

    آقای هاشمی مملکت بی صاحب یعنی این نه کسی پاسخگوشت نه اشرار در ترس مجازات اینگونه باشد فاتحه در فاتحه آقای رییسی شما که ادعای برخورد شدید با مجرمان دارید در این باب سر جدتان برخورد سریع کنید فردا هم گروهی بهانه کرده به مزار شهدا تخریب میکنند و این یعنی فتنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها