فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سردار شهید سلیمانی منحصراً پرچمدار نابودی داعش بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سردار شهید سلیمانی نقش محوری را در نابودی داعش ایفا کرد و منحصرا پرچمدار نابودی داعش در منطقه و حتی جهان بود.

سردار شهید سلیمانی منحصراً پرچمدار نابودی داعش بود

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آستانه فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درباره ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: سردار سلیمانی، سردار دل‌ها بوده و هست و برای همیشه در دل همه مؤمنین، ‌ مجاهدان و آنهایی که در راه خدا مبارزه می کنند جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی بعنوان یکی از چهره‌های بی‌بدیل در تاریخ مبارزه با کفر، کسی بود که توانست هم در زمان حیات خود قلب امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) را شاد نگه دارد و هم با شهادت خود دشمنان را به کام مرگ، نیستی و نابودی بکشاند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پرچم مقدسی که سپهبد سلیمانی برافراشته، دست به دست خواهد شد و زمین نخواهد ماند و او با شهادت، اجر زحمات خود را دریافت کرد.

سرتیپ کیومرث حیدری افزود: این شهید والامقام، اسوه صبر و مقاومت در برابر ظلم و ستم بود و از بُعد ایمانی مجسمه تقوا بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نقش سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نابودی داعش را محوری عنوان کرد و گفت: اگر چه کسان دیگری هم در راه مبارزه با داعش بودند امّا ایشان نقش محوری را ایفا کردند و منحصراً پرچمدار نابودی داعش در منطقه و جهان بود. بنابراین بی‌شک عمر پربرکت این سردار بزرگ در مبارزه با تروریسم و ریشه‌کنی داعش برای جبهه مقاومت بی‌بدیل بود.

گفتنی است، بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق(الحشد الشعبی) و همراهان‌شان هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

منبع: روابط عمومی نیروی زمینی ارتش

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها