سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

فعالیت مدارس همچنان غیرحضوری خواهد بود/ بازگشایی پایه اول و دوم رای نیاورد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد، گفت: فعالیت مدارس همچنان به صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت.

فعالیت مدارس همچنان غیرحضوری خواهد بود/ بازگشایی پایه اول و دوم رای نیاورد

دکتر علیرضا رییسی با اشاره به جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهور و سایر اعضا برگزار شد، گفت: در ستاد مقابله با کرونا پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه مدارس پایه اول و دوم ابتدایی بازگشایی شود که این موضوع در کمیته تخصصی مطرح شد و رای نیاورد و مدارس همچنان غیرحضوری برگزار می‌شود تا در آینده شرایط بهتری فراهم شد و بعد از بحث اجرای واکسیناسیون و قطع زنجیره انتقال در سال آینده اگر شرایط فراهم شود، آن زمان به سمت بازگشایی مدارس رویم. بنابراین همچنان مدارس به صورت غیر حضوری خواهد بود و حتی پایه اول و دوم ابتدایی هم که برای بزگشایی حضوری مدارس پیشنهاد شده بود، رای نیاورد.

رییسی درباره آمار فعلی بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور، گفت: میزان بستری روزانه در کشور بیش از 40 درصد کاهش یافته است. مرگ و میر هم بیش از 50 درصد کاهش یافته است و امیدوارم این روند ادامه یابد.

وی تاکید کرد: باز هم تاکیدمان آن است که دورهمی خانوادگی و شب نشینی ها و تجمعات می تواند بسیار موثر باشد و اگر رعایت نشود، شاید شاهد پیک مجدد بیماری باشیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها