مشاور عالی وزیر بهداشت پاسخ داد

آیا پارازیت‌ سرطان‌زاست؟

مشاور عالی وزیر بهداشت در یک برنامه تلویزیونی گفت: در این مورد با دنیا و سازمان بهداشت جهانی تماس گرفتیم و امروز اعلام می‎کنم که پارازیت بیماری‌زا هست اما هیچ پارازیتی سرطان‌زا نیست.

آیا پارازیت‌ سرطان‌زاست؟

منبع: فارس

38

حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ا...د
    0

    پارازیت برای مردم ایران سرطانزا نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    بیماری زا معنی این کلمه چه هست؟؟؟ آقای وزیر بهداشت مدارک کیلویی اینجا خودش و سهمیه ای اینجا خودش را نشان میدهد که ساده ترین مفاهیم سلامتی به خاطر منافع شما معنی دیگری می گیرد و سلامت مردم الان چندین سال را به خطر افتاده . آمار در کشور ما از تمام کشور ها حتی جهان سوم و همسایه بیشتر است و سقط جنین از همه کشورها بیشتر و ناراحتی خونی مخصوصا در کودکان بیشتر تمام اینها علتش چیست . اب سالم ، هوای سالم ‌، برای سالم حتی شیر سالم .و پارازیت .....اگر نباشد پس چه هست اصلا یک بررسی ساده خم نکردید و یا کردیید مثل همه چیز دیگر لاپوشونی میکنید. وقتی شما که سلامت مردم را امضا میکنید اینقدر ساده نظر دهید وای به دیگران....

  • کاربر ناشناس
    0

    اکر شما باشید میگویید پارازیت موجب سلامتی بیشتر. رشد کودکان ، و پیشگیری از تمام امراض و کرونا است. بخاطر تخصص بالایی که داریید.

  • کاربر ناشناس
    0

    آخه آدم عاقل فعلا که در مملکت ما جواب داده بخاطر آمار بالایی این بیماری . از کرونا هم در این چند سال بیشتر تلفات داده.خانواده ای نیست که خود شان یا عزیزانشان درگیر نباشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها