خالق سریال "وایکینگز"، از دلایل پایان این سریال محبوب، در فصل ششم‌اش می‌گوید

سریال Vikings از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافت. حالا هم انتظار می‌رود سریال مذکور با پخش فصل ششم به کار خود پایان دهد.

خالق سریال "وایکینگز"، از دلایل پایان این سریال محبوب، در فصل ششم‌اش می‌گوید

به‌گزارش ویجیاتو، به‌نقل از کامیک بوک، آخرین فصل از «وایکینگ‌ها» جایی در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد. با این حال، خیلی از هواداران مایل هستند این سریال ادامه یابد. مایکل هرست خالق Vikings اخیرا طی مصاحبه‌ای که با گیم اسپات داشته اعلام کرده این پایان‌بندی در فصل ششم از نظر روایی کاملا راضی‌کننده خواهد بود و هواداران نباید نگران چیزی باشند.

هرست اعتقاد دارد وایکینگ‌ها زمان مناسبی را برای پایان داستان انتخاب کرده و اکنون بهترین شرایط برای اتمام روایت سریال فراهم است:

من همیشه می‌دانستم قرار است داستان را به کجا ببرم. و وقتی همراه تیم نشستیم و راجع به پایان‌بندی صحبت کردیم، همه خیلی راضی بودند. همچنین احساس می‌کنم تمام حرف‌هایی که می‌خواستم با وایکینگ‌ها بزنم را زده‌ام، می‌دانید؟ وقتی کارم را شروع کردم خیلی نسبت به فرهنگ و اعتقادات آن‌ها شگفت‌زده شدم. بعد دلم می‌خواست تمام تعصبات و افکار غلطی که نسبت به این قوم وجود دارد را زیر و رو کنم. طی هفت سال گذشته بیشتر شبانه روز من با وایکینگ‌ها پر شده بود. می‌دانید، من تا ساعت ۱۲ شب مشغول نوشتن بودم و هر هفته به ایرلند می‌رفتم. زمان گرفتن نتیجه از این ماجراجویی است.

وی در ادامه درباره نحوه پایان‌بندی سریال افزود:

من باید برای هر کدام از این خطوط داستانی یک پایان راضی‌کننده درست می‌کردم؛ یک نتیجه‌گیری که هیچ نوع تقلبی در آن نباشد. بعد حس کردم واقعا می‌توانم یک پایان‌بندی برای سریال پیدا کنم که هم راضی‌کننده است و هم قابل توجیه. سپس امیدوار بودم مخاطبان هم همین احساسات را داشته باشند چراکه من عاشق این کاراکترها هستم و برایم اهمیت بسیاری دارند.

سریال Vikings

گرچه خالق سریال Vikings اشاره کرد که قرار نیست فصل پایانی تنها به خوشی ختم شود و قطعا شاهد یک سری اتفاقات غم‌انگیز در آن خواهیم بود، چراکه هر پایانی می‌تواند شامل برخی خداحافظی‌های دردناک باشد.

این پایان بدون شک برای خودم خیلی احساس‌ برانگیز بود چراکه برخی از شخصیت‌های محبوبم از میان می‌رفتند. این فصل پایانی، مخصوصا ده قسمت آخر احساسات عمیقی در من ایجاد کردند و من کلی بی‌خوابی کشیدم. اما همزمان یک حس آرامش هم به من دست داد که به مقصد رسیده‌ام.

«وایکینگ‌ها» یکی از سریال‌های بسیار محبوب طی سال‌ها گذشته است که توانسته همیشه عملکرد قابل قبول و شایسته‌ای از خود نشان دهد. کاترین وینیک، تراویس فیمل، الکساندر لودویگ، گوستاو اسکاشگورد، کلایو استندن و جردن اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل ششم سریال Vikings قرار است جایی در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون پرایم پخش شود.

منبع: کافه سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها