رئیس‌کل دادگستری استان گلستان خبر داد:

رسیدگی ویژه به پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت یک مرزبان در روستای کرند گنبدکاووس، از آغاز رسیدگی ویژه به این پرونده در دادگاه داشلی برون خبرداد.

رسیدگی ویژه به پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند

هادی هاشمیان با تشریح جزئیات بیشتر از درگیری شب گذشته اشرار و اوباش در منطقه کرند، گفت: در پی گزارش اهالی منطقه مبنی بر توزیع مشروبات الکلی و موادمخدر در یک سفره‌خانه در روستای کرند، فرمانده هنگ مرزبانی همراه با دو سرباز وظیفه دیشب با دستور قضایی برای بررسی موضوع راهی محل می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود مأموران برای بررسی موضوع گزارش، ۹ نفر از اراذل و اوباش با مأموران درگیر و یکی از اراذل سابقه‌دار با ضربات چاقو مأموران را زخمی و فرار می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان ادامه داد: پس از انتقال زخمی‌ها به بیمارستان، فرمانده هنگ مرزبانی به شهادت رسید و حال سربازان خوب است.

هاشمیان ادامه داد: بلافاصله ضارب اصلی و همه اراذل و اوباش دستگیر شدند و برای تکمیل تحقیقات فعلاً در آگاهی گنبدکاووس هستند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده از دیشب در دادگاه عمومی داشلی برون تشکیل و دستورهای قضایی لازم برای پیگیری صادر شده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تأکید کرد: کرند یکی از مناطق امن استان است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی این امنیت را خدشه‌دار کنند.

در درگیری دیشب اراذل و اوباش با هنگ مرزی اترک، سروان "نبی‌الله خطیری" فرمانده گروهان مرزی کرند به شهادت رسید و دو سرباز زخمی شدند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    چرا چند اوباش به خود جرات بدهند با چاقو به نیروی انتظامی حمله کنند؟ و چرا نیروی انتظامی که مسلح بوده نتوانسته از خود دفاع کند؟

  • علی قطاری
    0

    یک سوال چرا در چند سال اخیر شرارت افزایش یافته؟ مشکل در کجاست در خانواده ها در آموزش و پرورش در محیط در کمبودها و عقده ها مهاجرت های بی رویه چرا جوانان این مرز وبوم برای تخلیه انرژی خود باید بدنبال این کارها بروند و برای حال خوش پیدا کردن به بیراهه کشیده بشوند ودر نهایت حتی قاتل بشوند و یا معتاد شده و فنا شوند آیا کمبود فضا های ورزشی و تفریحی نمیتواند عامل شود جوانی که برای ورزش کردن هزینه گزاف پرداخت میکند مثل فوتبال داخل سالن و غیره این همه معتاد و اراذل و اوباش دانه نبوده که اشتباهی بکاریم و رشد کنند اینها همه نتیجه تصمیمات غلط هستند که از گذشته نه چندان دور به ارث رسیده است

  • دلسوز
    0

    علت آن مماشات نیروی انتظامی با اراذل و اوباش است فردا کارزار اعدام نکنید راه می افتد برای بعضی از اراذل آدم مثل خلخالی می خواهد که با شنیدن اسم مأمور خودشان را خیس کنند

  • الخلج
    0

    رأفت بیش از حد قوه قضائیه باعث مرگ مظلومانه نیروهای حافظ امنیت می شود این سفره خانه ها مرکز فساد وفحشا هستند بدون استثنا یک آدم حسابی پایش را به چنین مکانهایی نمی گذارند یک ساعت از دور رفت و آمد یک سفره خانه را زیر نظر داشته باشید حساب همه چیز به دستتان می آید صد رحمت به فساد خانه های سابق

  • دلسوز
    0

    حکم قضایی لازم نیست که یک محل عمومی است مامور دولت چه امنیتی وچه بهداشتی حق دارند سر زده وارد بشوند قصاص فوری نه اینکه وقتی از یاد مردم می رود هنگام اعدام شبکه های معاند انگ قومیتی به نظام می چسبانند

  • احمد
    0

    بدبختی اینجاست که مامور اگر از اسلحه استفاده می کرد بالا دستی ها به خاطر مردم داری این بد بخت را محاکمه می کردند

  • رضا
    0

    چون به مامور اجازه بدن همه رو از دور میکشه بعد میگن حمله کردن از دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها