سلبریتی مصری شوهرش را کشت و با جسدش سلفی گرفت

یکی از سلبریتی‌های مصری پس از قتل شوهرش در داخل آپارتمان با جسم در حال مرگش سلفی گرفت.

سلبریتی مصری شوهرش را کشت و با جسدش سلفی گرفت

این هنرپیشه مصری که به «عبیر بیبرس» مشهور است بعد از درگیری با همسرش او را به قتل رساند و در حالی که شوهرش در حال جان دادن بود با وی عکس سلفی گرفت.

در متن تحقیقات و بازجویی‌های پلیس مصر که روزنامه الیوم السابع این کشور نیز آن را منتشر کرده مشخص شده است، عبیر صبح روز جنایت درخواست طلاق داده بود، ساعاتی بعد درگیری لفظی شدیدی بین ۲ نفر در داخل آپارتمان مسکونی‌شان در گرفت و بعد از آن هم کار به تشنج و درگیری فیزیکی کشیده شد.

این هنرمند ادعا می‌کرد در این درگیری دخالتی نداشته و شوهر بر اثر اصابت تکه‌ای از ظرف شیشه‌ای که خود شکسته بود به زیر جناغ سینه‌اش جان باخته و او حتی برای نجات جانش وارد عمل شده و درخواست آمبولانس کرده و با دوستانش هم تماس گرفته است.

اما شهادت خدمتکار و نیز تصاویر موجود در تلفن همراه این هنرپیشه نشان می‌دهد که او با قربانی عکس سلفی هم گرفته و چندان هم از ضربه دیدن او شوکه نشده است.

خدمتکار منزل نیز در بازجویی‌های صورت‌گرفته گفته است: عبیر از من خواست فوراً لباس‌های خونین شوهرش را بشویم و خودش در همان حین یک تیشرت قرمزرنگ به او پوشاند.

منبع: اعتمادآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مری
    0

    خبرفوری برای خانومهای ایرانی بداموزی داره ازفردا ممکنه دست بکارشن زود حذفش کن جان مردها درخطره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا که پدرها قاتل دخترها هستند و مردها زنشون رو به راحتی میکشند،همین خبر فوری نمونه های زیادی گذاشته بود، میخای بگی بره هستی، مظلوم نمیری

  • محمد
    0

    چقدر خشن و البته خونسرد!

  • حاج حمید
    0

    این کثافتای عرب بیشترشون وحشی هستن

  • مسعود
    0

    ترا خدا اینا را نزار خبر فوری به خدا مهریه ها که رفته بالا شدیم نوکر بی مزد ومواجب خونه رحمی بکن یکی این مهریه را حذف کنه فرار برقرار کنیم غلط کردیم زن گرفتیم ما زن نگرفتیم زنها مارا گرفتن به اسارت آقایون لایک کنید برا دفاع از حق مردها و حذف مهریه.....لایک.....

  • ایران پاینده
    0

    در آینده نزدیک این اعمال را در سلبریتی های کشورمان خواهید دید چون ..... هرچی پلشتی و زشتی هست داره بین مردم مد میشه و ابتدای این حرکتها همین سلبریتی ها هستن

  • اصغر
    0

    گفتی خانم هنرمند؟!!!!!!

  • مهدی
    0

    خدا کنه اینو سلبریتی های کشور یاد نگیرن

  • ناشناس
    0

    حالا بازم از زنان حمایت کنید میبینید که جماعت نساء گرگی هستن در لباس میش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها